כאן נתניה

פרסום ראשון: קובי ברדה, דובר עיריית נתניה, מסיים את תפקידו

0
0

הדובר קובי ברדה, מסר בהודעה נרגשת לתקשורת; “אני מבקש להודות אישית לראש העיר הגב’ מרים פיירברג-איכר על למעלה מ- 4 שנים מדהימות ביחד -שנים של יצירה, עבודה והגשמת חלומות ◄בשנת 2008, זכתה לשכת דובר עיריית נתניה, בהנהגתו של מר קובי ברדה ב’תעודת ציון לשבח’ במסגרת התחרות היוקרתית ’האריה השואג’ של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור
פרסום ראשון: קובי ברדה, דובר עיריית נתניה, מסיים את תפקידו
פרסום ראשון: קובי ברדה, דובר עיריית נתניה, מסיים את תפקידו

לאחר למעלה מ-4 שנות כהונה כדובר עיריית נתניה, הודיע קובי ברדה, דובר עיריית נתניה על פרישה מתפקידו לאחר החגים הקרבים. המכרז, לתפקיד הדובר החדש, ייצא כבר בימים הקרובים.

קובי ברדה (36), מן המוכשרים והיעילים שבדוברי ה’רשויות המקומיות’ בישראל, החל את עבודתו כדובר עיריית נתניה בשנת 2006, לאחר שהיה לדובר השלישי שמונה בתוך שלוש שנים של ראש העיר נתניה הגב’ מרים פיירברג-איכר, שתדמיתה באותה עת הייתה ירודה בלשון המעטה.

פיירברג-איכר, ספגה באותן שנים ביקורות והאשמות קשות מבלי להגיב ולעיתים גם ללא ידיעתה, זאת בפרט באתרי האינטרנט, שרק החלו לפרוח ולצוץ מכל עבר.

קובי ברדה, היה בין השנים 2001 ל-2006, כמ”מ דובר עיריית תל אביב, קודם לכן, שימש כיו”ר אגודת הסטודנטים של המכללה האקדמית תל אביב-יפו, פעיל בקונגרס הציוני, עוזר לשר העבודה והרווחה מר רענן כהן, ועוזר פרלמנטרי של ח”כ קולט אביטל בין השנים 1999-2001. הוא אף שימש באותה תקופה גם חבר ודובר בדירקטוריון העמותה לתיירות מטעם עיריית תל אביב.

בתקופת עבודתו, החלה עיריית נתניה, במהלך המיתוג של נתניה כ-“בירת הספורט של ישראל” שבמרכזו הקמת ליגת החופים, המשוחקת בהצלחה רבה ב-4 העונות האחרונות בעיר, ובין יתר הפעילות כללה אירוח משלחות בינ”ל מצרפת של אריק קנטונה, ואלופת העולם; ברזיל.

בין ההישגים המרשימים יש לציין כי בשנת 2008, זכתה לשכת דובר עיריית נתניה, בהנהגתו של מר קובי ברדה בתעודת ’ציון לשבח’ במסגרת התחרות היוקרתית ’האריה השואג’ של ’האיגוד הישראלי ליחסי ציבור’, על קמפיין הליגה הישראלית ב’כדורגל חופים’.

קובי ברדה, מסר הבוקר (חמישי), בהודעה נרגשת לתקשורת; “אני מבקש להודות אישית לראש העיר הגב’ מרים פיירברג-איכר על למעלה מ- 4 שנים מדהימות ביחד -שנים של יצירה, עבודה והגשמת חלומות.

ידעו תושבי נתניה, כי ראש העירייה, אוהבת אותם כאימא ונלחמת כלביאה על האינטרסים שלהם ואני מאחל להם ולה להמשיך ולהצליח עוד שנים ארוכות”.

לסיום מוסיף הדובר המוכשר, מר ברדה; “אני מבקש להודות לצוות הנפלא של לשכת הדובר ולעובדי עיריית נתניה על שיתוף פעולה מלא לאורך השנים. תמיד יהיה לי מקום חם בלב לעיר נתניה ולתושביה, אשמח תמיד לסייע בפרויקטים עתידיים.

אני בטוח שמי שיחליף אותי בתפקיד, יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר, ואני כמובן אעשה הכול על מנת להעביר את “השרביט” בצורה הטובה והיעילה ביותר”. סיים את דברי פרידתו קובי ברדה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן