מועצה אזורית שדות נגב

כתב אישום נגד מאיר יפרח, ראש מועצה אזורית שדות נגב – בשל האזנות סתר ומצלמה נסתרת

0
0

תושבי ישובי המועצה האזורית שדות נגב, דורשים, כי ראש המועצה האזורית יתפטר ◄ ראש המועצה, מסר, כי הוא מסרב להתפטר מתפקידו ◄ מאיר יפרח, ראש המקומית שדות נגב; “צר לי לשמוע קודם בתקשורת על הגשת כתב האישום נגדי. אלה הם רק “דברים טכניים”.
כתב אישום נגד מאיר יפרח, ראש מועצה אזורית שדות נגב - בשל האזנות סתר ומצלמה נסתרת
כתב אישום נגד מאיר יפרח, ראש מועצה אזורית שדות נגב – בשל האזנות סתר ומצלמה נסתרת

נגד מאיר יפרח, ראש המועצה אזורית שדות נגב, ושני עובדים בחברת “מוקד כחול לבן”, הוגשו בבית המשפט המחוזי בעיר באר-שבע, כתבי אישום בגין עבירות של האזנות סתר ומרמה והפרת אמונים הפוגע בציבור. על ראש המועצה האזורית, מר יפרח, נאמר, כי ניצל את מעמדו, סמכויותיו וכספי המועצה, כדי לבצע, שלא לצורך, התקנה ומעקב בלתי חוקי אחר דוברת המועצה לשעבר, הגב’ דלית וייץ.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי פרקליטות מחוז דרום, נכתב, כי ביולי 2008, הסתייע מר יפרח ראש המועצה אזורית שדות נגב*, בחברת “מוקד כחול לבן”, באמצעות מנהלה חיים חזן, ובעובד שלה בשם נתנאל ביטון, כדי להאזין שלא כדין לשיחות של הגב’ וייץ, דוברת המועצה בחדרה, וכן, העביר אליהם ראש המועצה, מפתח אשר יאפשר למנהל חברת האבטחה ולעובדו כניסה לחדרי המועצה, להתקנת ציוד המעקב שכלל מצלמה נסתרת שהותקנה במשרדה של הדוברת, והייתה אמורה לשדר ישירות אל מחשבו של ראש המועצה.

עוד עולה מכתב האישום, כי הדוברת הגב’ דלית וייץ, צולמה כשהיא לבד במשרדה כ-8 פעמים ובלש אף התחקה אחריה 8 פעמים באופן שעלול להטרידה. בנסיבות אלה, כך, טוענת הפרקליטות, האזין, מר יפרח, שלא כדין לשיחות בדוברת 5 פעמים, וכן, ניסה להאזין לשיחות נוספות אולם שלא הצליח לאור תקלות טכניות.

מאוחר יותר, אף חייב ראש המועצה אזורית שדות נגב, מר יפרח, את המועצה בהוצאות להתקנת מכשירי ההאזנה. שנה לאחר הפרשה, ביולי השנה הגישה דוברת המועצה לשעבר, הגב’ דלית וייץ, באמצעות עו”ד דן חי, תביעה אזרחית נגד ראש המועצה בבית משפט השלום בעיר קריית גת, בסך חצי מיליון שקל, בגין פגיעה בפרטיותה.

בעקבות פרסום ההחלטה על הגשת כתב אישום נגד ראש על האזנות סתר דורשים תושבי המועצה אזורית שדות נגב, כי ראש המועצה האזורית, יתפטר. מר יפרח, ראש המועצה, מסר, כי הוא מסרב להתפטר מתפקידו.

מאיר יפרח, ראש המועצה האזורית שדות נגב, הוסיף היום בצהרים ל’קול ישראל’, בתגובה, על ההחלטה נגדו, כי; “צר לי לשמוע קודם בתקשורת על הגשת כתב האישום נגדי. אלה הם רק “דברים טכניים”. ולא הייתה במעשי כל עבירה על החוק. אני מאמין בחפותי שעוד תברר בבית המשפט”.

◄ מועצה אזורית שדות נגב

*המועצה האזורית שדות נגב (בעבר נקרא שמה; “עזתה”), הוקמה בשנת 1951, שדות נגב, ממוקמת בין באר שבע לעיר אשקלון, מרחק של כ- 30 ק”מ לכל כיוון היא שוכנת בחלקו הצפוני של הנגב על פני כ-200,000 דונם סביב נתיבות.

האוכלוסייה, גדלה בקצב גידול שנתי של ‎3.0%‏. שדות נגב, מונה כ – 7500 נפש, הפזורים בשנים עשר מושבים, שני מרכזים כפריים ושני קיבוצים המאופיינים כיישובים דתיים –לאומיים. (שישה עשר יישובים סה”כ).

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן