אינטרנט חדשות

אור עקיבא: החברה לאוטומציה בונה את אתר האינטרנט החדש של עיריית אור עקיבא

0
0

האתר, יושק בקרוב ע”י החברה לאוטומציה מובילת מהפכת תקשוב בעיריית אור עקיבא ◄ “אנו צועדים לעבר שינוי משמעותי בתפיסת הקשר בין התושב לרשויות העיר” –מציין, ראש העיר מר יוסיפוב; “מעתה התושבים, יוכלו לפנות בכל בעיה ותלונה לכל אגף בעירייה באמצעות ה’אינטרנט’, ואף יוכלו ליהנות משירותים והנחות במסגרת כרטיס תושב מיוחד.
אור עקיבא: החברה לאוטומציה בונה את אתר האינטרנט החדש של עיריית אור עקיבא
אור עקיבא: החברה לאוטומציה בונה את אתר האינטרנט החדש של עיריית אור עקיבא

עיריית אור עקיבא, עומדת להעלות לרשת האינטרנט את אתר האינטרנט החדש שלה. בפגישה בין יו”ר ’החברה לאוטומציה’, מר משה אלקסלסי, המפתחת ובונה את האתר לבין העירייה לראש העיר מר שמחה יוסיפוב, וצוות העירייה הבכיר הוא התבקש להאיץ את העבודות על מנת להשיק את האתר במועד מוקדם ככל האפשר.

האתר, יכלול מידע עדכני ומקיף בנושא כל מוסדות ואגפי העירייה ויכלול חדשות שוטפות מהנעשה בעיר אור עקיבא.

“האתר, יבנה בעיצוב חדשני ובסטנדרטים הגבוהים ביותר, יהווה פלטפורמה, אשר דרכה, יוכלו התושבים לקבל את המידע האמין והמלא ביותר לגבי הנעשה בעיר והוא חלק ממהלך רחב של תקשוב ורישות העיר” – אומר ראש העיר, מר שמחה יוספוב.

במסגרת המפגש נחתם הסכם מכרז עם מנכ”ל החברה לאוטומציה, מר אלי אחי מורדכי, לגבי אספקת שירותי מחשוב לעיריית אור עקיבא, והוחלט ביחד עם ראש העיר על קידם את מהפכת ה’תקשוב’ בעיר באופן הולם למאה ה-21.

החברה לאוטומציה, בית התוכנה הגדול של השלטון המקומי בישראל, נוסדה על פי החלטת ממשלה בשנת 1967 ונמצאת בבעלות משותפת של מרכז השלטון המקומי וממשלת ישראל, אשר מחזיקות במניות החברה ביחס של 60% : 40% בהתאמה.

לאחרונה, עלו לרשת אתרי האינטרנט של מוסדות השונים בעיר אור עקיבא, המתנ”ס, ו’היכל התרבות’, ואילו בעתיד הקרוב יתחברו לרשת כלל חינוכית כל מוסדות החינוך בעיר, ו’הספרייה העירונית’ במה שישלים ’מערך תקשוב’ שיכלול את כל הגופים הציבוריים העיר.

“אנו צועדים לעבר שינוי משמעותי בתפיסת הקשר בין התושב למוסדות העיר” – מציין, ראש העיר מר יוסיפוב; “מעתה התושבים, יוכלו לפנות בכל בעיה ותלונה לכל אגף בעירייה באמצעות ה’אינטרנט’, ואף יוכלו ליהנות משירותים והנחות במסגרת כרטיס תושב מיוחד אשר יונפק לשם כך. ההרשמה לכרטיס תושב, תעשה באמצעות האתר, אשר, כאמור, יעלה לרשת האינטרנט בקרוב”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן