שפעת החזירים | Swine Flu

אומ”ץ: ישראל, רכשה חיסוני ’שפעת החזירים’, זה הוזרק, זה נזרק, כמה נשארו במחסנים?

0
0

יו”ר הנהלת אומ”ץ, מר אריה אבנרי, כתב אל ראש הממשלה ושר הבריאות מר בנימין נתניהו, מה קורה עם מלאי החיסונים נגד שפעת החזירים שרכשה המדינה, ומה שיעור אזרחי המדינה, שהתחסנו בפועל נגד שפעת החזירים?
אומ
אומ”ץ: ישראל, רכשה חיסוני ’שפעת החזירים’, זה הוזרק, זה נזרק, כמה נשארו במחסנים?

תנועת אומ”ץ, אינה יכולה להתנתק מהסכום האסטרונומי למעלה מ- 400 מיליון שקלים, שהוצאו על חיסוני ’שפעת החזירים’ (Swine Flu), והיא פנתה היום (חמישי), אל ראש הממשלה ושר הבריאות בפועל, מר בנימין נתניהו, כדי לדעת מה קורה עם מלאי החיסונים נגד שפעת החזירים שרכשה המדינה.

יו”ר הנהלת תנועת אומ”ץ, מר אריה אבנרי, כתב במכתבו; “כבוד ראש הממשלה, השבוע, הודיע ארגון הבריאות העולמית (World Health Organization), אשר הסיר את האזהרה שניתנה בשעתו נגד שפעת החזירים, והודיע שלא קיימת יותר סכנה של התפשטות מחלה זו.

כזכור, הורית בשעתו לרכוש מלאי גדול של חיסונים נגד השפעת עבור אזרחי המדינה בעלות של למעלה מ- 400 מיליון שקל כפי שפורסם בכלי התקשורת בשעתו.

אנו מבקשים לדעת מה שיעור אזרחי המדינה שהתחסנו בפועל נגד שפעת החזירים? מהי כמות החיסונים שנותרה ומה בכוונת משרד הבריאות לעשות במלאי שנותר?” – סיכם אריה אבנרי, יו”ר הנהלת אומ”ץ את פנייתו המסקרנת אל ראש הממשלה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן