תיירות | נופש

נתניה: שר התיירות, מבטיח, כי יפעל לשיווק העיר נתניה כעיר תיירותית

0
0

ראש עיריית נתניה הגברת מרים פיירברג-איכר ביקשה השר התיירות ח”כ סטס מיסז’ניקוב, סיוע בהתחדשות ככר העצמאות, שביל אופניים בין השמורות, מיזם תוכן תיירותי ומזרקה, שדרוג הירידה לחוף הצפוני ומעלית לחוף העונות.
נתניה: שר התיירות, מבטיח, כי יפעל לשיווק העיר נתניה כעיר תיירותית
נתניה: שר התיירות, מבטיח, כי יפעל לשיווק העיר נתניה כעיר תיירותית

בסיור אותו ערך שר התיירות ח”כ סטס מיסז’ניקוב, וח”כ הנתניתי אלברט אילטוב בעיר נתניה, הבטיח השר לפעול ולשווק את העיר נתניה במסגרת הפרסומים והמוצרים השיווקים של משרד התיירות.

שר התיירות מר מיסז’ניקוב, התחייב גם, כי עד סוף השנה תיכנס העיר נתניה מחדש ל’מפת איזורי הביקוש’ של מדינת ישראל.

כמו כן, התחייב השר להכניס את נתניה בקמפיין בערוץ 5 בתוכינת; “מטיילים עם שרון פרי” ובתשדיר ’דקת תיירות’ לפני החדשות בטלוויזיה בשעה 20:00.

השר מיסז’ניקוב, גם הציג את כוונתו למנות ’פורום של מחזיקי תיק תיירות בערים’, כדי שבאמצעותם ניתן יהיה לערוך שיווק ב’ערים תאומות’ של מוצרים תיירותיים שיזכו ליתרון מקדמי מובנה בזכות ההכרות והידידות בין ערים שכאלה.

ראש עיריית נתניה, הגברת מרים פיירברג-איכר, ביקשה מהשר סיוע בהתחדשות ככר העצמאות, שביל אופניים בין השמורות, מיזם תוכן תיירותי, מזרקה, שדרוג הירידה לחוף הצפוני, ומעלית ל”חוף העונות”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן