קיבוץ

ד”ר אירית בר-נתן, התמנתה למ”מ יו”ר הסניף הקיבוצי של ארגון “יד לבנים”

0
0

ד”ר בר-נתן (קיבוץ מעגן מיכאל), מחליפה בתפקיד את יעקב אשכול (קיבוץ נצר סרני), שהודיע לפני מספר שבועות על סיום תפקידו ◄ ד”ר אירית בר-נתן, ובעלה עודד, שכלו בשנת 1998 את בנם סיון, לוחם סיירת גולני, שרנהרג בעת שירותו הצבאי ◄
ד
ד”ר אירית בר-נתן, התמנתה למ”מ יו”ר הסניף הקיבוצי של ארגון “יד לבנים”

ד”ר אירית בר-נתן (קיבוץ מעגן מיכאל), התמנתה לממלאת מקום יו”ר הסניף הקיבוצי של ארגון “יד לבנים”, בו מיוצגות מאות משפחות שכולות.

על פי החלטת מזכירות הסניף הקיבוצי של “יד לבנים”, תכהן ד”ר בר-נתן כממלאת מקום יו”ר עד חודש נובמבר, אז אמורות להתקיים בחירות לראשות הסניפים בכל רחבי הארץ, ובתוכו גם לסניף הקיבוצי.

ד”ר אירית בר-נתן, מחליפה בתפקיד את יעקב אשכול (קיבוץ נצר סרני), שהודיע לפני מספר שבועות על סיום תפקידו, לאחר למעלה מעשר שנים של עבודה קשה וברוכה למען הורים שכולים בקיבוצים.

ד”ר בר-נתן ובעלה עודד שכלו בשנת 1998 את בנם סיון, לוחם סיירת גולני, אשר נהרג בעת שירותו הצבאי.

בחודשים האחרונים, מטפלת ד”ר בר-נתן, בסוגיית מעמדן המיוחד של ’משפחות שכולות’ בקיבוצים, הנובע מאורח החיים הקיבוצי”, אומרת בר-נתן; “מה שיוצר צורך בהסדרים מיוחדים, למשל; בנושא דיור, והחזר כספי על טיפולי שיניים”.

את הקשר מול משרד הביטחון, מנהל הסניף הקיבוצי מול איתן ברושי (קיבוץ גבת), יועץ שר הביטחון לענייני התיישבות.

“בעזרת ברושי, אנחנו מקווים להביא את המשרד להבנה טובה יותר של המצב הקיבוצי, וביטול מצב בו נמנעות הטבות ממשפחות שכולות בקיבוצים” – ציינה, ד”ר אירית בר-נתן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן