גלגל המזלות

מקבץ כוכבים מנוגדים זה לזה – אלימות בין האדם לחברו ובין האדם למקום

0
0

השבוע ממשיך את השבועיים האחרונים ועדיין נפתח במקבץ כוכבים המנוגדים זה לזה באנרגיה שהם משדרים ליקום. כאשר כל צד מושך לכיוון שלו, טבעי שירבו מקרי האלימות בין האדם לחברו ובין האדם למקום…
מקבץ כוכבים מנוגדים זה לזה - אלימות בין האדם לחברו ובין האדם למקום
מקבץ כוכבים מנוגדים זה לזה – אלימות בין האדם לחברו ובין האדם למקום

מסתבר שאין חדש תחת השמש, אם נסקור קצרות את ההסטוריה נגלה שחודש אוגוסט תמיד היה משופע במצבים מנוגדים זה לזה ואפילו באופן קיצוני. במקור, חודש אוגוסט נקרא בשם סקסטיליס שפירושו “שישי”, החודש השישי בלוח השנה הרומי המקורי שכלל רק 10 חודשים,שמו שונה על ידי הקיסר אוגוסטוס שבחר לקרוא לחודש זה על שמו, מכיוון שהתרחשו בו אירועים חשובים הקשורים לעלייתו לשלטון, כמו: מינויו לקונסול, כיבוש מצרים, מותה של קלאופטרה וסיום מלחמות האזרחים:

♦ ב-4 באוגוסט 1936, ג’סי אוונס זכה במדליית הזהב בתחרות הקפיצה לרוחק באולימפיאדת ברלין ולוץ לונג הגרמני, זכה במדליית הכסף.

♦ ב-6 באוגוסט 1945, הוטלה הפצצה הגרעינית “ילד קטן” על העיר היפנית הירושימה. שלושה ימים לאחר מכן הוטלה פצצה נוספת – “איש שמן”.

♦ ב-9 באוגוסט 1945, הוטלה הפצצה הגרעינית “איש שמן” על עיר היפנית נגאסקי.

בהפצצות הגרעיניות על נגאסקי והירושימה נהרגו מעל 110,000, בני אדם ביום ההתקפה, ובסך הכל, עד סוף שנת 1945, נהרגו כ-220,000, איש. רבים מתושבי נגאסקי, סובלים עד היום ממחלות גנטיות למיניהן בגלל הקרינה הרדיואקטיבית שנוצרה באירוע.

♦ ב-15 באוגוסט 1947, הכריזה הודו על עצמאותה, באותו היום הכריז ג’ווהרלל נהרו, ראש ממשלתה הראשון של הודו, כי “בשעת חצות, כשהעולם ינום את שנתו, תתעורר הודו לחיים ולחירות.”

גם בתקופה הקרובה, עדיין אנו צריכים להיות זהירים ולכלכל את מעשינו בתבונה וללא אימפולסיביות, כדי שנוכל לקחת אחריות על חיינו, לשלוט בהם ולנסות להבטיח עתידנו הקרוב, ככל שהדבר יהיה תלוי בנו. אכתוב לגבי כל מזל מהו התחום הרגיש לו לשבוע זה וממה עליכם להיזהר

מזל טלה: למרות שאתם נמצאים בהתחלה חדשה הרי שעדיין אינכם מצליחים לחוות אותה במלוא מובן המילה כפי שהייתם רוצים. נראה שתצטרכו לעשות שינויים בחייכם, כדי לממש את ההתחלה לה אתם מצפים.

מזל שור: – נושאי עבודה מאוד חשובים עבורכם ואתם עושים את מירב המאמצים להצליח ואולם, אתם נתקלים בקשיים שאינם תלויים בכם ולכן אתם חייבים להתגמש עם הנסיבות על מנת להצליח.

מזל תאומים: נראה שנושאי יחסים בין אישיים עומדים אצלכם שוב למבחן ואתם מתבלטים לגבי המקום בו אתם נמצאים ביחס לקרובים אליכם ותוהים פעמים רבות האם הם לוקחים אתכם ברצינות, אותם הייתם מבקשים לעצמכם.

מזל סרטן: נושאי עבודה וקריירה עומדים אצלכם למבחן בכל התקופה האחרונה, ולמרות שאתם מחפשים יציבות נראה שהשינויים רודפים אתכם ואתם חייבים להיערך מחדש ביחס לנסיבות החדשות שנוצרו.

מזל אריה: נראה שהאכזבות שנחלתם לאחרונה מחייבות אתכם לבחון מחדש את האנשים שהייתם בטוחים שיעמדו לצידכם גם בימים קשים. נראה שתפיסת עולמכם הולכת ומשתנה, ומבשילה יותר ויותר.

מזל בתולה: נושאי כספים עומדים להיות מאוד משמעותיים בתקופה הקרובה כיוון שאתם נאלצים להתמודד עם הוצאות שלא התכוונתם להם והכספים שהייתם בטוחים שיגיעו לכם, מתעכבים מעבר לזמן המצופה.

מזל מאזניים: אתם חשים באינטנסיביות של החיים מגיעה אליכם ולמרות הרצון שלכם לעצור קצת את הקצב אתם נאלצים לזרום עם ההתפתחויות החדשות המגיעות אליכם כמעט מעבר לגבול יכולותיכם.

מזל עקרב; האירועים האחרונים גרמו לכם להתכנס יותר בתוך עצמכם ולבדוק מהו הדבר הנכון לכם ביותר לעשייה. נראה שאין לכם רצון להיאבק עבור המטרות שלכם ולעיתים אתם מובלים יותר מאשר המובילים של חייכם

מזל קשת; אתם נמצאים בהתעוררות חברתית חדשה בה ייכנסו אנשים חדשים לחייכם. מומלץ לכם להוריד במקצת את רף הציפיות שלכם מאנשים, על מנת שתוכלו להגיע בשלב יותר מאוחר למטרותיכם הראשוניות.

מזל גדי; תקבלו עזרה מהבית בכל התחומים בהם אתם מעוניינים. התוכניות שלכם יוכלו להתגשם בתנאי שתשתפו את הקרובים לכם ותבקשו עזרה. הגיע הזמן שלכם לשנס מותניים ולדחוף יותר בכיוון המטרה.

מזל דלי;יש לכם צורך עז השבוע לפרוץ מסגרת וגבולות, אך עליכם להיזהר שלא לעשות זאת בצורה חדה מדי. התייעצו עם האנשים הקרובים לכם ותוכלו להגיע לשינוי המקום אותו אתם רוצים בתנאים המתאימים לכם.

מזל דלי; השבוע עליכם להיזהר מהוצאות כלכליות מיותרות. ייתכן ותרגישו שאין לכם ברירה ואתם חייבים לבצע את התוכניות שלכם ובעיקר כדי להיות “בסדר” עם אחרים ולכן , אל תיכנעו לסחיטה רגשית כלשהי.

בברכת שבוע טוב

—————
* זיכרו, כי התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. כדי לדעת כיצד הדבר משפיע על כל אחד, מומלץ להכין מפה אישית. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;. הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגב’ שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il, או בטלפונים: 03-9661812, 052-2248626. כדי לדעת כיצד הדבר משפיע על כל אחד, מומלץ להכין מפה אישית.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן