פלילים

נתניה: סבתא ובתה, כלאו את הנכדה בת ה-20 הרעיבו והתעללו בה ממושכות

0
0

זוועה בעיר נתניה; תושבת העיר ואמה נעצרו בחשד שכלאו והרעיבו בדירתן את בתה של האישה במשך חודשים ◄ השתיים שפכו על הצעירה חומרים כימיים, בהם אקונומיקה ◄ החשודות, יובאו היום לדיון בהארכת מעצרן בבית משפט השלום בעיר נתניה ◄ הרקע למעשים החמורים עדיין לא ברור
נתניה: סבתא ובתה, כלאו את הנכדה בת ה-20 הרעיבו והתעללו בה ממושכות
נתניה: סבתא ובתה, כלאו את הנכדה בת ה-20 הרעיבו והתעללו בה ממושכות

תושבת העיר נתניה, בת 40 ואמה בת 75, נעצרו בחשד, כי כלאו בדירתן את בתה של האישה, בת 20, זאת במשך כמה חודשים, הרעיבו אותה ואף אסרו עליה להשתמש בשירותים.

שכנים, הזעיקו (מוצ”ש) את המשטרה, בעקבות זעקות לעזרה שבקעו מן הדירה ברחוב סוקולוב בעיר. שוטרי סיור, שהגיעו אל פרצו אל תוך הבית, נדהמו למראה עיניהם; הצעירה, המפוחדת, נמצאה מסתתרת באחד החדרים וזאת תחת צחנה ובתנאי הזנחה קשים, ומשקלה עומד על פחות מ-40 ק”ג.

מבדיקה ראשונית, התברר, כי המשפחה, מוכרת לגורמי הרווחה של עיריית נתניה, וצוותי המחלקה אשר הוזעקו ע”י המשטרה, אל הדירה, הוציאו את הצעירה, והיא הועברה לבדיקות לטיפול רפואי ובסיומו תועבר למקלט של שירותי הרווחה.

מהתחקיר, עולה, השתיים האם והסבתא, הרעיבו אותה, והיא כעת במצב של תת תזונה, במשקל של רק 37 ק”ג, אסרו עליה להשתמש בשירותים, שפכו על הצעירה חומרים כימיים, בהם ככל הנראה; אקונומיקה.

הרקע לכל מעשי הזוועה עדיין אינו ידוע בשלב זה של החקירה. אך ראש משרד הנוער של משטרת נתניה, פקד אהרן רנד, ידע לספר, כי מהחקירה הראשונית, עולה, כי אינו זוכר מתי ראה אירוע מזעזע וקשה כל כך של התעללות והזנחה בבת משפחה; “האימא, הייתה נוכחת כל הזמן בדירה והייתה עדה למעשי הסבתא, אך לא נקטה בשום צעד למניעת ההתעללות בבתה, דבר המהווה, לכאורה, עבירה על החוק משום שהייתה מחויבת לדווח עליהם”.

בעבר נמסר מידע על המשפחה לגורמי הרווחה של עיריית נתניה, ואלה גם הגיעו לבית המשפחה, מספר פעמים, אולם לדבריהם; “לא פתחו להם את הדלת”.

האם וסבתא, יובאו עוד היום (א’) לדיון בהארכת מעצרן בבית משפט השלום בעיר נתניה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן