כאן נתניה

נתניה: ראש העיר הגב’ מרים פיירברג-איכר במקום ה-2 ברשימת הנשים הדתיות המשפיעות ביותר בישראל

0
0

על פי העיתון ’מקור ראשון’ אשר דירג את ת 20 הנשים הכי משפיעות ובולטות במגזר הדתי-לאומי ◄ ראש העירייה הגב’ מרים פיירברג-איכר; “הרגשה נפלאה. אני חושבת שבעיני נשים במגזר הלאומי-דתי אני סוג של נושאת לפיד. מבחינתי, אני מוכנה לסייע לכל אישה דתית להיכנס לפוליטיקה!”
נתניה: ראש העיר הגב’ מרים פיירברג-איכר במקום ה-2 ברשימת הנשים הדתיות המשפיעות ביותר בישראל
נתניה: ראש העיר הגב’ מרים פיירברג-איכר במקום ה-2 ברשימת הנשים הדתיות המשפיעות ביותר בישראל

מוסף נשים של העיתון “מקור ראשון”, דירג את 20 הנשים הכי משפיעות ובולטות במגזר הדתי-לאומי. נשים אלה פועלות במגוון תחומים בחינוך, בפוליטיקה, ברפואה, בתעשייה ובמדע ועוד.

ראש עיריית נתניה הגב’ מרים פיירברג-איכר, נבחרה במקום השני, אחרי ד”ר ברכה זיסר, אשר הקימה את מאגר מוח העצם הלאומי של ארגון “עזר מציון” ומנהלת בית החלמה לילדים חולי סרטן.

בזכות פעילותה קיים היום מאגר מציל חיים לחולי סרטן, המעניק תקווה ואופק למשפחות רבות בישראל ומקדימה נשים דתיות, כמו העיתונאיות; שרה ב”ק וחברתה סיוון רהב –מאיר, המדענית פרופ’ שלומית לבנברג המדורגת ברשימת 50 המדענים החשובים בעולם, חברות הכנסת הד”ר לאה נס, וח”כ ציפי חוטבלי, רבניות, נשות עסקים ועוד.

ראש העירייה הגב’ מרים פיירברג-איכר, התייחסה לתחושותיה בעקבות הזכייה, ואמרה; “הרגשה נפלאה. אני חושבת שבעיני נשים במגזר הלאומי-דתי.

אני סוג של נושאת לפיד, ואני מאוד נרגשת לקבל את התואר הזה ומוכנה לשמש מקור השראה בכניסה לפוליטיקה. מבחינתי, אני מוכנה לסייע לכל אישה דתית להיכנס לפוליטיקה!”

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן