תוכנה | חומרה

מיקרוסופט העולמית הכריזה בכנס השותפים השנתי על אופיסופט כשותף השנה בישראל

0
0

אליסון ווטסון, סגנית נשיא ומנהלת קבוצת השותפים הבינלאומיים במיקרוסופט; “אופיסופט, מייצגת את הרמה הגבוהה ביותר של הצטיינות וחדשנות, באמצעות שילוב בין מומחיות בשוק מקומי לפתרונות מתקדמים ושירות שעונה על הדרישות של הלקוחות”.
מיקרוסופט העולמית הכריזה בכנס השותפים השנתי על אופיסופט  כשותף השנה בישראל
מיקרוסופט העולמית הכריזה בכנס השותפים השנתי על אופיסופט כשותף השנה בישראל

אופיסופט (Opisoft), חברת ה-BI הגדולה בישראל, זכתה כנציגת ישראל, בפרס שותף השנה של מיקרוסופט העולמית (Microsoft Corporation). אופיסופט נבחרה בזכות הצלחתה המוכחת לספק ללקוחות פתרונות מובילים המבוססים על פלטפורמת מיקרוסופט. את הפרס קיבל גדעון ישראלי, מנכ”ל משותף באופיסופט במהלך כנס השותפים השנתי שנערך בוושינגטון בהשתתפות מעל 13,000 שותפי מיקרוסופט מכל העולם.

לדברי גדעון ישראלי מחברת אופיסופט: “החברה גאה להצטרף לרשימה היוקרתית של שותפי השנה של חברת מיקרוסופט העולמית. מאתיים עובדי אופיסופט, המספקים פתרונות מתקדמים לארגונים המובילים במשק הישראלי, שותפים יחד איתנו לפרס המרגש ולהכרה הבינלאומית ביכולותיה של אופיסופט”.

לדברי קווין טרנר, COO מיקרוסופט; “ראוי לציון כיצד שותפים כמו אופיסופט ממנפים את טכנולוגיות מיקרוסופט על מנת לפתח ולספק פתרונות מובילים עבור הלקוחות שלנו. הפתרון שלכם משמש כדוגמא לתרומתכם לפעילותינו המשותפת לטובת הלקוחות”.

הפרס מוענק במספר קטגוריות, כאשר השנה התמודדו על הזכיה יותר מ-3000 חברות מכל רחבי העולם. אופיסופט, נבחרה בזכות טכנולוגיה מתקדמת, חדשנות ומחויבות להצלחת הפתרונות.

הפרס ניתן בזכות ההצטיינות העסקית בהטמעת פתרונות מיקרוסופט אצל לקוחות משותפים של החברות. אופיסופט והסניף המקומי של מיקרוסופט בישראל מציגים מחויבות לשביעות רצון לקוחות, חדשנות, זכיה בלקוחות חדשים ותוצרים עסקיים.

“אנו שמחים להכיר באופיסופט כשותף שנתי מצטיין של מיקרוסופט העולמית”, אומרת אליסון ווטסון, סגנית נשיא ומנהלת קבוצת השותפים הבינלאומיים במיקרוסופט, חב’ “אופיסופט מייצגת את הרמה הגבוהה ביותר של הצטיינות וחדשנות, באמצעות שילוב בין מומחיות בשוק מקומי לפתרונות מתקדמים ושירות שעונה על הדרישות של הלקוחות”.

’פרס השותפים’ של מיקרוסופט, מכיר בשותפים שפיתחו ויישמו פתרונות יוצאי דופן המבוססים על פתרונות מיקרוסופט במהלך השנה האחרונה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן