גלגל המזלות

המזלות איפיונם והתמודדותם עם החיים

0
0

אנו מכירים את כל שניים עשר המזלות על פי שמם ותכונותיהם. ואולם קיימת הסתכלות נוספת העשוייה לשפוך אור נוסף על המזלות, דרכי תפקודם ואופן התמודדותם עם החיים.
המזלות איפיונם והתמודדותם עם החיים
המזלות איפיונם והתמודדותם עם החיים

גלגל המזלות שימש את האסטרונומים במיפוי השמים, כאשר כל אזור בשמים מכונה על שם המזל שלו. המזלות הותאמו לתקופות בשנה על ידי ייחוס כל מזל לתקופה שבה לא ניתן לראות את האזור עקב הסתרתו על ידי השמש. בפולקלור של תרבויות רבות, הותאמו המזלות עם חודשי השנה. קישור המזלות בשמים לחודשי השנה נכנס גם למסורת היהודית, ולכל חודש עברי קושר מזל.

אנו מכירים את כל שניים עשר המזלות על פי שמם ותכונותיהם. ואולם קיימת הסתכלות נוספת העשוייה לשפוך אור נוסף על המזלות, דרכי תפקודם ואופן התמודדותם עם החיים.

להלן המזלות ואיפיונם.

טלה, אריה וקשת, מקושרים למזלות האש. האנרגיה שלהם הינה סוחפת, נרגשת, אופטימית, מתלהבת ומלאת שמחת חיים.

מזל טלה- Aries; מתוך מזלות האש, הטלה נחשב ליוזם ומוביל ותכונתו הטבעית היא, להוביל את האחרים אחריו בכוח האנרגיה הסוחפת שלו. לטלאים יש תכונות מנהיגות טבעיות הגורמות להם להוביל.

מזל אריה – Leo; האריה נחשב למזל מקובע אשר פחות גמיש לשינויים. הוא אינו אוהב להתאמץ, אלא מעדיף שאחרים יעשו עבורו את העבודה ואילו הוא זה שינחה וייתן את ההוראות כמלך הבלתי מעורער.

מזל קשת – Sagittarius; הקשת נחשב למזל משתנה, גמיש וזורם עם שינויים בשטח ועל כן מזל זה הנו נוח במגע עם קהל, מרשה לעצמו להיסחף עם החיים וחי בשלום עם חוסר השגרה והדינמיקה של החיים.

גדי, שור ובתולה, הינם מזלות המקושרים לאלמנט האדמה ומרגישים בנוח רק כאשר קיימת תחתיהם קרקע בטוחה ויציבה. אלו המזלות הבונים, מארגנים ומסדרים לאחרים את החיים.

מזל גדי – Capricorn; גדי נחשב כמזל יוזם שאינו נרתע מקשיים ומתמודד עם כל בעייה. הוא זה אשר ייקח עליו את האחריות כאשר צריך. מזל מחוקק והמארגן כל פרוייקט עד אשר הוא מגיע אל סיומו המוצלח.

מזל שור Taurus; שור נחשב מזל מקובע. הינו המזל העקשן והבלתי ניתן לגמישות ביותר מבין כל המזלות. מזל זה מעדיף להישאר במקום הבטוח והמוכר ולא לשנות וללכת אל הבלתי ידוע אלא אם נדחף לכך.

מזל בתולה – Virgo; מזל בתולה נחשב מזל משתנה אשר מתאים את עצמו לנסיבות. מאחר ומזל זה רגיל לחיות עם האחרים בדו קיום ולתת שירות, הרי שבאופן טבעי זהו המזל המשתלב עם האחרים בעבודת צוות.

מאזניים, דלי ותאומים, מקושרים עם אלמנט האוויר וחייבים להבין כל דבר דרך ההגיון והשכל, ופחות מכניסים רגש אל דרך ראייתם ופתירתם של בעיות בחיים.

מזל מאזניים – Libra; מאזניים נחשב למזל מוביל ולמרות שנחשב למזל הרמוני שאוהב לחיות עם הזולת בצוותא, הרי שבדרכו המיוחדת חייב לארגן, לנהל ולהוביל את האחרים אחריו ולהיות זה שיתן את הטון.

מזל דלי – Aquarius; דלי נחשב למזל יציב שאינו אוהב לשנות את דעתו ודרך התנהגותו בגלל צרכי האחרים. מזל זה אוהב להיות עצמאי בדעותיו ובדרכי התנהגותו ומעדיף לבצע שינויים רק כאשר הדבר הכרחי.

מזל תאומים – Gemini; תאומים הינו המזל הגמיש ביותר מבין כל המזלות ונחשב מזל משתנה וכפול המתפקד כמו שני אנשים. חסר מנוחה ומחליף את רצונו, החלטותיו ודעותיו ללא הרף עד אשר מצליח להתקבע.

סרטן, עקרב ודגים, הינם מזלות המקושרים לאלמנט המים המייחסים חשיבות רבה מאוד לרגש ואף חושבים דרך הרגש ועל כן נותנים לו מקום ועדיפות ראשונית בכל זמן שצריך להגיע להחלטה.

מזל סרטן – Cancer; הסרטן נחשב מזל מוביל וגם אם קשה לראות זאת מיד הרי אלו שמכירים אותו והנמצאים איתו במגע יום יומי יודעים כי למזל זה יש יכולת ורצון לארגן את הדברים בדרך השקטה והייחודית לו.

מזל עקרב – Scorpio; העקרב הינו המזל החזק ביותר מבין כל מזלות המים, יציב ושומר בקנאות על הפרטיות והייחודיות שלו ועל כן, לא ניתן להוזיז אותו מעמדתו כאשר הגיע להחלטה ובכריזמה שלו משפיע על הזולת.

מזל דגים – Pisces; הדגים נחשב למזל משתנה ובנוסף לעובדה שהינם מזל מים הרי שהם מחליקים מעצמם מצבים לא נוחים ומעדיפים לא להתמודד עם מצבים לוחצים. ההתמזגות שלהם עם מצבים מקלה עליהם עמידה בתנאי לחץ, אך גורמת להם להתנהגות לא יציבה.

__________

* זיכרו, כי התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. כדי לדעת כיצד הדבר משפיע על כל אחד, מומלץ להכין מפה אישית. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;. הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגב’ שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il, או בטלפונים: 03-9661812, 052-2248626. כדי לדעת כיצד הדבר משפיע על כל אחד, מומלץ להכין מפה אישית.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן