רפואת עיניים

’אופטיקה עיניים’ בבעלות אורן שירי, בעיר רמת גן, עברה שדרוג שכולו – חגיגה לעיניים

0
0

המותג הוותיק מציג חנות חדשה, במרכז מרום נווה, בעיר רמת גן, עם חדר בדיקות חדש וציוד חדש שכולל מכשיר בדיקת ראייה ממוחשב מהחדישים בעולם ◄ בלי עין הרע, בגלל רמת השירות והמגוון הרחב, כל צמרת הסלבס הישראלית באים אל הבעלים אורן שירי, לבדיקות עיניים. ממנהלים בכירים במגזר העסקי ופוליטיקאים, כמו; סילבן שלום ועד סלבס אהובים; עידן יניב, דידי הררי, מייקל לואיס, עומרי כספי, סאבלימינל, והזמר אייל גולן!
’אופטיקה עיניים’ בבעלות אורן שירי, בעיר רמת גן, עברה שדרוג שכולו - חגיגה לעיניים
’אופטיקה עיניים’ בבעלות אורן שירי, בעיר רמת גן עברה שדוג שכולו – חגיגה לעיניים

החנות ’אופטיקה עיניים’ במרכז מרום נווה, בעיר רמת גן, ביצעה שדרוג רציני. זה התחיל במעבר למיקום חדש, אבל זה לא היה מספיק לסטדנדרטים של הבעלים אורן שירי; “חשוב לי לתת שירות ברמה הכי גבוהה שאני יכול, הלקוחות היום מתוחכמים ויודעים להבחין בין סתם ’שירות טוב’ לבין שירות ברמה עולמית”.

לכן, שירי, החליט לייבא מכשיר בדיקת ראייה ממוחשב, מהמתקדמים בעולם. מדובר במכשיר יחיד מסוגו בארץ שאין שני לו. הוא מיובא מארץ השמש העולה, יפן, ועלותו כ-300,000 ש”ח.

מדובר בעצם באוטורפרקטומר-קרפטומר פוראופטר ממוחשב, מסך LCD ממוחשב ויוניט לחדר בדיקות ממוחשב. כלומר; כל המכשירים ממוחשבים ומחוברים יחד.

המכשיר נוח יותר מ’בדיקת ראייה רגילה’, כיוון שאין שום דבר שיושב על הפנים, הוא מתכוונן לפי הגובה של הלקוח (לא צריך להתכופף), והכיסא נוח ומרופד – מיובא במיוחד מאיטליה.

כמו כן, המכשיר חוסך זמן בדיקה ללקוח, מכיוון והכל ממוחשב ולא ידני, זמן הבדיקה מתקצר משמעותית. אבל היתרון העיקרי של המכשיר הוא ברמת הדיוק הגבוה שלו, בזכות החידושים הטכנולוגיים האחרונים בעולם המגולמים במכשיר הממוחשב של אופטיקה עיניים.

מגוון רחב של מותגים ומשקפי שמש שאי אפשר להשיג בכל מקום

וזה לא הסוף, בעל הבית שירי, גם ייבא ציוד מעבדה מצרפת, שמאפשר לו לעשות הכל במקום, לא משנה איזה סוג משקפיים תקנו; עם ברגים, פלסטיק, ברזל, צבעוני או כל דבר אחר, המעבדה של אופטיקה עיניים, תכין את המשקפיים תוך שעה.

שירי, מבהיר; “נגמרו הימים שהיינו צריכים לחכות כמה ימים, להסחב חזרה לחנות ולהמתין עד שמוכר יתפנה אליכם. ב’אופטיקה עיניים’ המשקפיים מוכנות תוך שעה!

הלקוחות הקבועים, מעריכים את ההשקעה עם כל כך הרבה ציוד ברמה גבוהה שמאפשר לעשות הכל במקום. אם לומר את האמת, רוב האופטומטריסטים ו’חנויות משקפיים’ לא יכולים לתת שירות נרחב, איכותי ומהיר כל כך”.

בנוסף לשירות האיכותי, המדוייק והמהיר יש לשירי, בחנות מגוון רחב של מותגים ומשקפי שמש שאי אפשר להשיג בכל מקום; ג’ימי צ’ו, סוספירי, מארק ג’ייקוב, שאנל ג’ינס, ריי-באן, גוצ’י, דולצ’ה וגבאנה, ארמאני, דיור, פראדה, מיו-מיו, ווג, סילואט, ועוד רבים וטובים. עכשיו יש גם מבצעים מיוחדים לקיץ.

כנראה, בלי עין הרע, בגלל רמת השירות והמגוון הרחב, כל צמרת הסלבס הישראלית באים אל אורן שירי, לבדיקות עיניים. ממנהלים בכירים במגזר העסקי ופוליטיקאים וותיקים, כמו; סילבן שלום ועד סלבס אהובים, כמו; עידן יניב, דידי הררי, מייקל לואיס, עומרי כספי, סאבלימינל, והזמר אייל גולן! לא פלא שכל הסלבס, מגיעים אל החנות “אופטיקה עיניים” ב”מרכז מרום נווה” בעיר רמת גן.

המעבדה של אופטיקה עיניים, מתחייבת תכין עבורך את המשקפיים תוך שעה

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן