אופנה

ענקית האופנה American Eagle מגיעה לישראל – קבוצת FOX קיבלה את הזיכיון למותג

0
0

הראל ויזל, הבעלים של קבוצת פוקס; “אנו מאושרים על כך שחברת אמריקן איגל, בחרה בנו להיות הזכיין של המותג בישראל. אין לי ספק שלקבוצת FOX, יש את היכולת להשיק את המותג אמריקן איגל בישראל בהצלחה, וזאת בהסתמך על החוסן הכלכלי של הקבוצה, היכולות הלוגיסטיות שלה והנהלת הקבוצה.
ענקית האופנה American Eagle מגיעה לישראל - קבוצת FOX קיבלה את הזיכיון למותג
ענקית האופנה American Eagle מגיעה לישראל – קבוצת FOX, קיבלה את הזיכיון למותג

זה סופי, ה”נשר”, ינחת בקרוב בישראל. שלשום (שלישי), נחתם חוזה בין חברת ’אמריקן איגל’ (American Eagle), ולבין הראל ויזל, הבעלים של קבוצת פוקס (FOX), שקיבל את הזיכיון לייצג בארץ את ענקית האופנה האמריקאית.

החנות הראשונה של אמריקן איגל בישראל, מתוכננת להיפתח בינואר 2012, עד אז יגויסו בעלי המשרות לאיוש החנויות ויעברו הכשרה יסודית ומקצועית במשרדי הנהלת החברה בעיר ניו יורק. במקביל, ימצאו ויוכשרו לוקיישנים לפתיחת רשת חנויות ’אמריקן איגל’ ברחבי ישראל, כאשר קונספט החנויות מצריך שטחים גדולים ורחבים של כ – 1000 מ”ר כל אחד.

ישראל, תהיה בין המדינות הראשונות בעולם אליהם יגיע המותג הבינלאומי במסגרת תכניות ההתרחבות של אמריקן איגל מחוץ לצפון אמריקה. בשנת 2010 החלה החברה לחלק זיכיונות מחוץ לארה”ב והקימה חנויות בכווית ודובאי.

בנוסף, יגיע לישראל גם מותג הבת המצליח, Aerie, מבית אמריקן איגל. מדובר ברשת טרנדית ואופנתית של הלבשה תחתונה לצעירות. המותג הצעיר, המחזיק לבדו כ-138 חנויות ברחבי ארה”ב ישולב בתוך חנויות אמריקן איגל בישראל וגם יוצג כמותג עצמאי בחנויות STAND ALONE.

עם היוודע דבר ההסכם מסר אתמול, Christopher Fiore סגן נשיא בחברת AE, והעומד בראש החטיבה הבינ”ל, כי; “לאחר בחינה מעמיקה של מועמדים פוטנציאליים לקבלת הזיכיון בישראל, אנחנו נרגשים על שעלה בידינו ליצור שותפות עם קבוצת FOX.

הידע הנצבר של קבוצת FOX, אודות השוק הישראלי ויכולתה להשיק ולפתח את מותגי AE ו- Aerie בישראל, היוותה גורם משמעותי בבחירתנו. אנחנו שמחים על ההזדמנות להציע את מגוון המוצרים שלנו בישראל ולהגיע לצרכן הישראלי באופן ישיר”.

ממותגי ענקית האופנה American Eagle המגיעה לישראל

הראל ויזל, הבעלים של קבוצת פוקס; “אנו מאושרים על כך שחברת אמריקן איגל, בחרה בנו להיות הזכיין של המותג בישראל. אין לי ספק שלקבוצת FOX, יש את היכולת להשיק את המותג אמריקן איגל בישראל בהצלחה, וזאת בהסתמך על החוסן הכלכלי של הקבוצה, היכולות הלוגיסטיות שלה והנהלת הקבוצה.

מדובר במותג איכותי, המציע קולקציה טובה במחירים מצוינים. הקולקציה של אמריקן איגל מאוד מדברת לקהל הישראלי, אשר אוהב אופנת קז’ואל יומיומית. אין לי ספק שזה הולך להיות סיפור הצלחה”.

אמריקן איגל, מעצבת, משווקת ומוכרת בגדי נוחות וקז’ואל לקהל יעד בטווח הגילאים 15-25 באיכות גבוהה ובמחירים נוחים. הקולקציה של AE, כוללת; ג’ינסים, T שירט מודפסים, סווצ’רים, קפוצ’ונים, ופרטי קז’ואל נוספים לקהל המטרה.

במחקרים שנערכו בארה”ב, נמצא, כי הג’ינס של AE הוא הבחירה המועדפת ביותר בקרב הצעירות.

חברת אמריקן איגל, נוסדה בשנת 1977 ונחשבת לחברה מובילה בארה”ב. במהלך 10 השנים האחרונות, שילשה AE את מכירותיה ממחזור של 1 מיליארד דולר בשנה לכ-3 מיליארד דולר בשנת 2009. לחברת אמריקן איגל, היא בעלת 938 חנויות ברחבי אמריקה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן