סקס | Sex

סקס בערב הראשון לא יהרוס את סיכוייך לקשר רציני עם הבחורה

רוב הגברים אינם חובבי הרפתקאות מיניות רדודות ולמעשה הם אף בעד התמסדות. כאשר רווקים שבילו בפאבים בעיר תל אביב, נשאלו; "מה היית מעדיף למצוא הערב – בחורה למפגש מיני חד פעמי או לקשר זוגי מתמשך?" - ענו 62%, כי יעדיפו להכיר בחורה לקשר מתמשך ורק 25%, ענו, כי יעדיפו "סטוץ". שאר הנשאלים (13%), ענו, כי אין להם העדפה בין השניים, וכי הם "זורמים עם מה שיבוא".
0
0
סקס בערב הראשון לא יהרוס את סיכוייך לקשר רציני עם הבחורה
סקס בערב הראשון לא יהרוס את סיכוייך לקשר רציני עם הבחורה

“סקס בערב הראשון לא יהרוס את סיכוייך לקשר רציני עם הבחורה” – כך קובע סקר סקר חדש להעדפות גברים בענייני סקס, יחסים וזוגיות, למעשה, בניגוד לסטיגמה, רוב הגברים מחפשים קשר רציני ולאו דווקא הרפתקאות מיניות חד פעמיות; 59% מן הגברים, טוענים, כי סקס בערב הראשון לא ימנע מהם להמשיך לצאת עם בחורה.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםבפייסבוקאו בטוויטר.

סקר חדש שמתפרסם היום (ג’), חושף נתונים מעניינים בנוגע להעדפות גברים בענייני סקס, יחסים וזוגיות. עם פתיחת עונת החתונות יצאו סוקרי המרכז לאומנות הפיתוי, המלמד כיצד לתקשר עם נשים בפן הרומנטי, לבדוק מה דעתם של גברים בנושאי זוגיות, אהבה ומוסד הנישואים. במסגרת הסקר נשאלו מעל 500 רווקים תל אביביים בגילאים 25 עד 35 שנמצאו בפאבים ומועדונים מקומיים.

מסתבר שרוב הגברים אינם חובבי הרפתקאות מיניות רדודות ולמעשה הם אף בעד התמסדות. כאשר רווקים שבילו בפאבים בעיר תל אביב, נשאלו; “מה היית מעדיף למצוא הערב – בחורה למפגש מיני חד פעמי או לקשר זוגי מתמשך?” – ענו 62%, כי יעדיפו להכיר בחורה לקשר מתמשך ורק 25%, ענו, כי יעדיפו “סטוץ“. שאר הנשאלים (13%), ענו, כי אין להם העדפה בין השניים, וכי הם “זורמים עם מה שיבוא”.

בנות רבות, ישמחו גם לשמוע את הנתון הבא. לשאלה; “האם סקס בערב ההיכרות יפחית את הסיכוי שתזמין את הבחורה לדייט נוסף?” ענו 46% מהרווקים, כי סקס (Sex) בשלב מוקדם לא ימנע מהם להמשיך ולצאת עם הבחורה. למעשה, מחצית מהעונים, ציינו, כי בחורה ללא עכבות מיניות, היא דבר מוערך בעיניהם כשהם שוקלים קשר לטווח ארוך.

רק 18%, השיבו, כי “סקס” בערב הראשון ככל הנראה ימנע מהבחורה להפוך לחברה הבאה שלהם. השאר, ענו, כי אין להם דעה ברורה בנושא.

יגאל שטארק, מדריך לתקשורת עם נשים במרכז לאומנות הפיתוי
יגאל שטארק, מדריך לתקשורת עם נשים במרכז לאומנות הפיתוי

אחד הנושאים היותר מסקרנים היא דעתם של גברים בענייני חתונה. הרווקים, נשאלו האם הם רואים את עצמם נשואים כדת משה וישראל ביום מן הימים.

גם פה מתבררים הגברים התל אביביים, כיותר שמרניים, ממה שחשבנו: 77%, השיבו, כי למרות הציניות הנהוגה כיום כלפי מוסד הנישואים – הם מתכוונים להתחתן ביום מן הימים.

16%, השיבו, כי הם מעוניינים במיסוד הקשר אך מתלבטים האם חתונה היא הפתרון הנכון ורק-7%, השיבו, כי אינם מעוניינים להתחתן כלל.

“גברים, אומרים שהם מעוניינים לשכב עם אשה אחרת בכל יום, אך זה לא יותר מפנטזיה של נער מתבגר”, אומר יגאל שטארק, מדריך לתקשורת עם נשים במרכז לאומנות הפיתוי; “רובם המוחלט של הגברים מעדיפים קשר רציני מסיבה פשוטה – זה יותר נוח. במציאות, להכיר בחורה חדשה לפרק זמן קצר עולה לגבר בהרבה אנרגיות והשקעה בחיפושים, טלפונים וכאבי ראש.

מהסיבה הזאת, גברים רבים משתדלים להפוך גם את מה שהתחיל כמשהו לכאורה, חד פעמי, לקשר ארוך טווח ומוותרים על לחפש את ’הבאה בתור’. כך הם מוצאים עצמם בקשר רציני, דווקא עם ‘בחורה קלה להשגה’ במונחים חברתיים, רק מכיוון שזו מצאה את דרכה לליבם דרך הסקס”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן