חדרה עיר חינוך

“חדרה 1”, דורשת מראש העיר חיים אביטן לסיים את תפקידו כמחזיק תיק החינוך

0
0

האופוזיציה, מאשימה את ראש העיר חדרה, כי הוא האחראי שהעיר חדרה, מצויה במגמה של ירידה מתמשכת בהישגי התלמידים, כאשר את רשימת הזכאים ל’תעודות בגרות’, מבין הערים והכפרים במדינת ישראל, העיר חדרה, תופסת במקום הכמעט אחרון.

“חדרה 1”, דורשת מראש העיר חיים אביטן לסיים את תפקידו כמחזיק תיק החינוך

חדרה, היא לא רק עיר של הצלחות מסחררות כפי שהן עולות מן ההודעות לעיתונות של דובר העירייה, אלא גם של מחדלים רבים, וקשיים אמיתיים, כמו למשל בהישגי מערכת החינוך אשר בה כל כך, מתגאה ראש העיר חיים אביטן, העומד בראשה, אליבא דסיעת האופוזיציה “חדרה 1”, במועצת העיר חדרה, שהגישה הצעה דחופה לסדר בישיבת מועצת העיר הקרובה (מן המניין), בנושא; טיפול שורש במערכת החינוך-הישגי המערכת בנושא זכאי תעודות הבגרות.

חברי מועצת העיר מן האופוזיציה צביקה גנדלמן – יו”ר סיעת “חדרה 1”, ועמיתו מר אהרון כהן, כותבים, עם העתקים, מהצעתם אל שר החינוך מר גדעון סער, הממונה על המחוז מר יוסף מישלב, כי נודע להם מן התקשורת על התמונה העגומה הבאה; “תלמידי העיר חדרה, הזכאים ל’תעודת בגרות’ בשנת הלימודים תשס”ט, מהווים 47.65% מכלל התלמידים בחדרה, בוגרי י”ב, אשר ניגשו למבחני הבגרות”.

“אנו למדים, כי – הם ממשיכים וכותבים; “התוצאה הנ”ל, ממקמת את העיר חדרה במקום ה- 104 מתוך 123 ישובים, ומחזקת את המגמה של ירידה מתמשכת בהישגיי ילדינו בנושא זה בשנות כהונתו של של מחזיק תיק החינוך.

הישגים אלו, מעידים על כשלון מערכת החינוך העירונית בראשה עומד ראש העירייה ומחזיק תיק החינוך מר חיים אביטן”.

אם נבחן את הישגי הישובים הסמוכים לחדרה נמצא כי, פרדיס, נמצאת במקום 10, המושבה זכרון יעקב, במקום 16, ישובי המועצה האזורית עמק חפר במקום 29, ישובי המועצה האזורית מנשה במקום 35 המושבה בנימינה-גבעת עדה במקום 54 והעיר השכנה מהצפון אור עקיבא במקום 57.

בנוסף ניתן לראות, כי יישובים ערביים – מבלי לזלזל בהם, כגון; פרדיס, מגאר, בית ג’אן, ג’דידה מכר, ערערה, אעבלין, יפיע, באקה וג’ת, נמצאים במקומות גבוהים הרבה יותר מהיר חדרה”.

האופוזיציה “חדרה 1”, ממשיכה וכותבת, בהצעתה לסדר; “נוכח התוצאה העלובה של חדרה, אנו מגיעים למסקנה בלתי נמנעת, כי להכרזות ראש העיר מר חיים אביטן, ביחס להשקעות המרובות במערכת החינוך העירונית ו”ההצלחות הרבות” אין אחיזה במציאות והכסף כנראה לא מגיע למקומות הנכונים.

בהנהגה ערכית ראש המערכת, היה צריך להניח את המפתחות לאור התוצאות – אין לנו ציפייה שמר אביטן, יבצע זאת, אך למען ילדינו, נכון שיעביר את “תיק החינוך” למי שיש בכוחו להוציא את העגלה מהבוץ”.

לפיכך, מסכמים חברי מועצת העיר מהאופוזיציה, אנשי סיעת “חדרה 1”, מר צביקה גנדלמן ומר אהרון כהן, את הצעתם לסדר, “בישיבה הקרובה, במילים הבאות;

מועצת מועצת העיר חדרה, מחליטה להחליף את מחזיק תיק החינוך, מר חיים אביטן, שהוא גם ראש העיר חדרה, להעביר תקציבים ראויים, כדי לתגבר את ההכשרה של תלמידי חדרה, להגדיל את היקף הניגשים למבחני הבגרות וזאת ע”מ להעלות את מספר הזכאים לתעודת בגרות בקרב ילדי חדרה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן