כדורגל נשים

ספרד, אלופת אירופה (UEFA European Women’s), כדורגל נשים, עד גיל 17

0
0

– גברה באליפות אירופה על נבחרת אירלנד בבעיטות הכרעה 1:4 לאחר תיקו 0:0 בתום המועד החוקי של המשחק שנערך בניון, שוויץ, במזג אויר חם מהרגיל ◄ גיבורת המשחק של ספרד היא דולורס גלראדו (Dolores Gallardo), השוערת המצטיינת, שהדפה שתי בעיטות הכרעה והצטיינה גם במהלך המשחק.
ספרד, אלופת אירופה  (UEFA European Women’s), כדורגל נשים, עד גיל 17
כדורגל נשים: נבחרת ספרד, אלופת אירופה עד גיל 17

נבחרת ספרד לכדורגל נשים עד גיל 17, היא אלופת אירופה, בפעם הראשונה בתולדותיה, זאת לאחר שגברה היום (שבת), על נבחרת אירלנד בבעיטות הכרעה בתוצאה 1:4 זאת בתום המועד החוקי של המשחק שנסתיים ב-ניון (Nyon), שוויץ, ללא הכרעה 0:0.

שתי הנבחרות שהעפילו לגמר היום, בכדורגל נשים, נבחרת אירלנד, שהעפילה למשחקי חצי הגמר לאליפות אירופה בכדורגל נשים עד גיל 17 (UEFA European Women’s U17 Championship) – נוצחה 0:7 במשחק הגמר בשנה שעברה על ידי נבחרת גרמניה, כשזו האחרונה, הודחה השנה, בחצי הגמר, על ידי אותה נבחרת אירלנד, בניצחון בתוצאה 0:1.

ספרד, האלופה ניצחה את הולנד, בחצי הגמר, בתוצאה 0:3.

את הניצחון לספרד, הביאה דולורס גלראדו (Dolores Gallardo), השוערת המצטיינת, גיבורת המשחק של ספרד, אשר הדפה שתי בעיטות הכרעה ובמהלך המשחק אף הצילה את שער ספרד, מבעיטות של האירלנדיות רינה ג’רט ו-ג’סיקה גליסון.

גם מזג האוויר שיחק תפקיד במשחק, במיוחד במחצית השנייה, בפרט לטובת ספרד, כאשר נמדדו 20 מעלות במגרש ב-ניון (Nyon), אשר בשוויץ, וחייבו אפילו את השופטת להפסיק את המשחק, ולאפשר לשחקניות “הפסקת מים” בת 3 דקות.

דווקא במחצית הראשונה למרות שנבחרת ספרד, שלטה ללא עוררין במשחק, הגיעה נבחרת אירלנד למספר הזדמנויות טובות יותר מול שערה של גלארדו אשר כאמור יכולת טובה שלה הצילה את נבחרתה מאי נעימות.

אירנה פרז מנבחרת ספרד, ומגאן קמפבל מנבחרת אירלנד

בדקה ה-16, איימה אירלנד של שערה של ספרד אך דולורס גלארדו, הייתה זריזה יותר והדפה את ההתקפה.

במחצית השנייה, המשיכה ספרד, לשלוט במשחק. כאשר השחקנית הספרדייה, מרידה (Mérida), בעטה כדור קרן קצר לעבר אמנדה סמפדרו (Amanda Sampedro), הקפטן של נבחרת ספרד, הבעיטה העזה של סמפדרו, והכדור נהדף בידי השוערת האירלנדית מולוני (Moloney), ובכל זאת פגש ברשת, אך מאמציה של סמפדרו, היו לשווא, השער, נפסל בטענה של נבדל.

המשחק, כאמור, הסתיים ללא הכרעה, והוכרע רק בבעיטת הכרעה מ- 11 מטרים, גם כאן הכוכבת הבולטת של הייתה דולורס גלראדו השוערת המצטיינת של ספרד, אשר הדפה שתי בעיטות הכרעה וכאמור במהלך המשחק אף הצילה את שער ספרד פעמיים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן