חדרה | פוליטיקה

קדימה חדרה: ח”כ עתניאל שנלר, דיבר על התהליך המדיני, הקהל התעניין בבעיות הגמלאים

0
0

ח”כ עתניאל שנלר; “למפלגת “קדימה” נועד תפקיד מאד חשוב בכל התהליכים המדיניים. וללא ספק בכלל, אם לא יהיה תהליך מדיני, תהיה כאן לבסוף מדינה דו לאומית.
קדימה חדרה: ח
קדימה חדרה: ח”כ עתניאל שנלר, דיבר על התהליך המדיני, הקהל התעניין בבעיות הגמלאים

אורח בסניף ’קדימה חדרה’, שלשום (שלישי), ח”כ עתניאל שנלר, שכינס עשרות חברי הסניף וותיקים וחדשים על רקע משחקי המונדיאל. דובר סניף, קדימה חדרה, מר ישראל פנחסי, מסר, כי ח”כ שנלר, הרגיש כמו במשחק בית, נאם, ענה על כל השאלות למרות שלא כולם הסכימו עם גישתו, הוא זכה במחיאות כפיים.

ראש המטה של “קדימה” בחדרה, מר ראובן מוסט, שפתח את הערב, שהתנהל במתכונת ה”פרלמנט”. אשר משמעה סקירה קצרה, וזמן ארוך לשאלות, הערות, ותשובות. לאחריו, בירך את הנוכחים תת אלוף במיל. צביקה גנדלמן, שבו תמך מטה חדרה במרוץ שלו לראשות העיר.

לדברי שנלר, למפלגת “קדימה”, נועד תפקיד מאד חשוב בכל התהליכים המדיניים. ולהערכתו בלא ספק, אם לא יהיה תהליך מדיני, תהיה כאן בארץ ישראל לבסוף מדינה דו לאומית.

לטענתו של ח”כ עתניאל שנלר, מזכ”ל מועצת יש”ע לשעבר, שנחשב גם אז למתון ויוני יחסית מבין המתנחלים; “ישנה כיום התקפה תודעתית קשה מאוד על ישראל, וידנו אינה על העליונה.

ישראל, לא מנצלת מספיק האפשרויות להסברה”, הדגיש שנלר, והוסיף, כי לדעתו; “אין צורך רק בהגנה הסברתית ואפשר גם לתקוף הסברתית את אויבנו”.

ח”כ שנלר, לצורך הסברה רחבה ואפקטיבית ניתן לקחת גם מ’תקציב הביטחון’, שכיום הוא חשוב מאד, ולעיתים קרובות לא פחות מהצבאי.

באשר לבעיות הפנים של המדינה, אמר שנלר, כי יש לדאוג להשתלבות בעשייה של כל חלקי החברה, בהם החרדים והערבים. יש לפתור גם בעיות פנים הקשורות בנושאים, כמו; גיור, בעיות כשרות, ויחס בין חלקי האוכלוסייה הדתית והחילונית.

בתום נאומו של ח”כ שנלר, הקהל, שאל שאלות לא מעטות החל בבעיות של גמלאים, על היחס לחברי הכנסת שפועלים כנגד המדינה, כולל בגידה, מה יהיה אם בעיר ירושלים, יהיה ראש עיר פלסטיני, והאם קיים איום קיומי על המדינה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן