אופנה

חברת Triumph לההלבשה התחתונה, פותחת חנות Outlet ראשונה בעיר הרצליה פיתוח

0
0

עופר נוינר, מנכ”ל Triumph: “חנות האאוטלט בהרצליה, הינה חנות ממוקדת (המשתרעת על שטח של 90 מ”ר) ומציעה את הדגמים הבולטים מהעונות הקודמות ועודפי קולקציות בהנחות, בנוסף מציעה את הקולקציה של העונה הנוכחית ומוצרים בסיס של “טריומף” ו”סלוגי”.
חברת Triumph לההלבשה התחתונה, פותחת חנות Outlet ראשונה בעיר הרצליה פיתוח
חברת Triumph לההלבשה התחתונה, פותחת חנות Outlet ראשונה בעיר הרצליה פיתוח

חברת ההלבשה התחתונה Triumph, פתחה השבוע חנות Outlet (עודפים) ראשונה בעיר הרצליה פיתוח, במתחם בית מרכזים ברח’ משכית 35. החנות, מציעה את מוצרי טריומף, סלוגי ו-דורינה, מעונות קודמות ונוכחיות. בין מוצרי החנות; חזיות, תחתונים, מחטבים, פיג’מות ועוד.

לדברי עופר נוינר מנכ”ל Triumph; “חנות ה”אאוטלט”, הינה חנות ממוקדת (המשתרעת על שטח של 90 מ”ר) ומציעה את הדגמים הבולטים מהעונות הקודמות ועודפי קולקציות בהנחות, בנוסף מציעה את הקולקציה של העונה הנוכחית ומוצרים בסיס של טריומף ו’סלוגי’.

בהמשך נתרחב ונציע גם בגדי ים של טריומף וממותגים נוספים של החברה כגון; וואליזר – הלבשה תחתונה יוקרתית לנשים ו’הום’ – הלבשה תחתונה יוקרתית לגברים”.

מ-Triumph נמסר, כי בעתיד הקרוב מתוכננות להיפתח חנויות אאוטלט נוספות.

חברת “טריומף ישראל” הוקמה ב- 1969 ושייכת לחטיבה האירופית של הקונצרן. החברה מובילה בשוק המקומי בתחום האופנה התחתונה לנשים ובעיקר בתחום החזיות והסטים התואמים.

מוצרי טריומף משווקים במאות חנויות פרטיות ורשתות המתמחות ב’הלבשה תחתונה’.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן