תזונה | דיאטה

ערוץ הבריאות, מציג סדרת ספיישלים בהגשת ד”ר אוז ממט, מומחה הבריאות מארה”ב

0
0

התכנית של ד”ר אוז, מומחה הבריאות האישי של אופרה ווינפרי , תעקוב במהלך שלושה חודשים אחר מספר אנשים המבקשים לעבור טרנספורמציה חזותית מלאה, מדהוי וכבוי לבוהק ונוצץ. ספיישל נוסף בסדרה יעסוק בנושא שלעולם לא יוצא מהאופנה: השמנת יתר ◄ ימי שלישי, החל מה 6 ליולי בשעה 22:30, אפיק 29 ב-yes וערוץ 43 ב-HOT
ערוץ הבריאות, מציג סדרת ספיישלים בהגשת ד
ערוץ הבריאות, מציג סדרת ספיישלים בהגשת ד”ר אוז ממט, מומחה הבריאות מארה”ב

ערוץ הבריאות, יציג בימי שלישי, החל מה 6 ביולי בשעה 22:30, אפיק 29 ב-yes וערוץ 43 ב-HOT, סדרת ספיישלים בלעדית, בת 5 פרקים, בכיכובו ובהגשתו של גורו אמריקאי, מומחה הבריאות הפופלרי ביותר בארה”ב, ד”ר ממט אוז (Dr. Oz), קרדיולוג והנחשב אישיות טלוויזיונית הפופלרי ביותר בארה”ב.

ד”ר אוז, השלים את לימודיו באוניברסיטת הרווארד בשנת 1982 והמשיך לקצור תארי MB ו-MBA מאוניברסיטת פנסילבניה לרפואה ומה-Wharton School. כיום משמש אוז כפרופסור לכירורגיה באוניברסיטת קולומביה ומחקריו מתמקדים בניתוחים להשתלת לב ובניתוחי לב זעיר פולשניים.

אוז, התפרסם כשהופיע כרופא מומחה בתכניתה של אופרה ווינפרי למשך 5 עונות רצופות. הוא הופיע כאורח בתכניות כגון: Good Morning America, The Today Show, Larry King Live ו-The View.

כמו כן, השכיר את שירותיו כיועץ רפואי למספר הפקות קולנוע ובהן הסרט John Q בכיכובו של דנזל וושינגטון.

ד”ר אוז, הוא מחברם של שישה רבי מכר הכוללים את; You: The Owners Manual, You: The Smart Patient ו-You: Staying Young.

בבעלתו של אוז, טורים קבועים במגזין אסקוויר וב-O, כתב העת של אופרה ווינפרי. מגזין טיים כלל את אוז ברשימת 100 האנשים המשפיעים ביותר שלו והמגזין אסקוויר, בחר בו כאחד מ-75 האנשים המשפיעים ביותר של המאה ה-21.

סדרת הספיישלים, תכלול ספיישל בן שעה בהנחיית ד”ר ממט אוז, וד”ר מייקל רויזן ובמרכזו עצות וטכניקות לשימור ולטיפוח האסתטיקה האישית בכל גיל.

התכנית של ד”ר אוז, מומחה הבריאות האישי של אופרה ווינפרי, שתחשוף אימונים עם כוכבים אישי ומיטב המדריכים בעולם, תעקוב במהלך שלושה חודשים אחר מספר אנשים המבקשים לעבור טרנספורמציה חזותית מלאה, מדהוי וכבוי לבוהק ונוצץ. הדוקטורים אוז, וד”ר רויזן, בסיועו של צוות מומחים אקסקלוסיבי, יספק עבור כל אחד מהם תכנית אישית להחייאת הניצוץ הפנימי תוך 12 שבועות בלבד.

ספיישל נוסף בסדרה, יעסוק בנושא שלעולם לא יוצא מהאופנה: ’השמנת יתר’. לפי נתוני התכנית יותר מ-9 מיליון אמריקאים סובלים מהמחלה הכרונית, וכתוצאה מכך חווים שלל סיבוכים והפרעות הנובעים מבעיית ’עודף המשקל’. הספיישל בן השעה, בהנחיית אוז ורויזן, יעקוב אחר שלושה אנשים המבקשים דרכים שונות לטיפול במצבם: דיאטה, תרופות ו-ניתוח.

עבור אלו החפצים ב’דיאטה’ המסייעת במקרים חמורים פחות מציג הד”ר הטוב ספיישל המוקדש כולו לטכניקת ההרזיה המהפכנית שפיתח. לא עוד ספירה כפייתית של ’קלוריות’ ושיטות ושונות משונות להרעבה עצמית ועינויים דומים.

ד”ר אוז, יחד עם ד”ר מייקל רויזן, מציעים שגרת אכילה אטרקטיבית התובעת קיצוץ מזערי של 100 קלוריות ביום (!). כל שצריך לעשות הוא להשמיט מהתפריט היומי חמישה מרכיבים וביניהם; סוכר, קמח מועשר ושמן תירס.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן