כדורגל נשים

נבחרת הנשים של ישראל בכדורגל, גברה 0:1 על נבחרת קזחסטן

0
0

את שער הניצחון כבשה היום (שבת), דניאל סופר, בדקה ה-71, לאחר שנכנסה כמחליפה ◄ המאמן מאיר נחמיאס; “שילבנו הרבה צעירות, ואנחנו רואים, כי יש שינוי בנבחרת” ◄ ביום חמישי (17:00 שעון ישראל) תתמודד ישראל מול רוסיה מובילת הבית, הבלתי מנוצחת
נבחרת הנשים של ישראל בכדורגל, גברה 0:1 על נבחרת קזחסטן
נבחרת הנשים של ישראל בכדורגל, גברה 0:1 על נבחרת קזחסטן

נבחרת הנשים של ישראל בכדורגל, גברה היום (שבת) בתוצאה 0:1 (0:0) על נבחרת הנשים של קזחסטן, זהו ניצחונה השני של הנבחרת בקמפיין מוקדמות גביע העולם 2011. את שער הניצחון כבשה דניאל סופר, בדקה ה-71, שש דקות בלבד לאחר שנכנסה כמחליפה.

לנבחרת ישראל ב’כדורגל נשים’, יש כעת 6 נקודות מ-6 משחקים (כאשר 2 ניצחונות הושגו מול נבחרת קזחסטן, ו-4 הפסדים), והיא נותרה במקום הרביעי בבית המוקדמות.

הנבחרת, תמשיך מקזחסטן אל רוסיה, שם תתמודד מול הנחרת שעדיין לא שמטה נקודות בקמפיין.

לאחר מחצית ראשונה, ללא שערים, הגיעה הדקה ה-71 אשר במהלכה פריצה של הכדורגלנית דניאל סופר, הסתיימה בשער הניצחון של הנבחרת.

יצוין, כי את הופעת הבכורה שלה בנבחרת נערות עד גיל 19 נשים לעונת 2004/2005, עשתה הכדורגלנית דניאל סופר, מקבוצת מכבי כשרונות חדרה, המשחקת בליגה הנשים הראשונה, מול נבחרת… קזחסטן.

מאיר נחמיאס, מאמן נבחרת ישראל, כדורגל נשים, אמר בסיום לאתר ההתאחדות לכדורגל; “החלפנו 3-4 שחקניות בסגל, שילבנו הרבה צעירות, ואנחנו רואים, כי יש שינוי בנבחרת.

לא רצינו להיות אחרונים בבית, לבוא למגרש כזה ולנצח 0:1, מעניקה לנו הרגשה טובה”- סיכם המאמן נחמיאס.

הרכב נבחרת ישראל: מירב שמיר; אשרת עיני, מיכל רביץ, מאיה ברקי, מורן פרידמן, שי שדה (עדי שטיין 56), דיאנה רדמן, אדווה טוויל, יפעת כהן (דניאל סופר 65), לי פלקון (קארין סנדל 53), אור ארז.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן