האיש שבא לסעוד

יריד אוכל בהילולים’ ובגאלרי פאלאס, מפגש תרבויות

במסגרת יריד האוכל, החוצה גבולות ותרבויות, ביום שישי ה-11 ביוני, מול מתחם בית החולים וולפסון שעל איילון, תוכלו ליהנות מאוכל ערבי מסורתי, אוכל פרסי אותנטי, ריקודים מסורתיים, תיפוף על דרבוקות ועוד.
0
0
יריד אוכל ב’מסעדת הילולים’ ו’אולמי גאלרי פאלאס’, יוקדש למפגש תרבויות ואיחוד בין העמים
יריד אוכל ב’מסעדת הילולים’ ו’אולמי גאלרי פאלאס’, יוקדש למפגש תרבויות ואיחוד בין העמים

יריד האוכל, אוכל ב’מסעדת הילולים’ ו’אולמי גאלרי פאלאס’, הפועל כל יום שישי בין השעות 09:00-15:00, ומציג מיני מאכלי עדות, החליט לקדם את נושאי השלום ו”מפגש בין תרבויות” באמצעות יריד אוכל ותרבות, מיוחד, שיתקיים ב’מסעדת הילולים’, בתאריך 11.06.2010. יוזמת היריד, נולדה מתוך רצון לחזק את ההכרה והחשיפה לתרבויות השונות, ולאפשר להן לחיות זו לצד זו בקשרי שכנות טובים וכבוד הדדי.

“מסעדת הילולים”, הכשרה, שוכנת בין גבולות ערים. מיקומה – מול מתחם בית החולים וולפסון שעל איילון – גובל בעיר ראשון לציון, חולון, בת-ים והעיר תל אביב – יפו.

חומרי הגלם בהם משתמשת המסעדה הם טריים, ואיכותיים במיוחד, כאשר הושם דגש על בשר הטלה. מנת הדגל של המסעדה אשר תייצג אותה גם ביריד האוכל היא ה’קבב החלבי’: מדובר ב’קבב טלה’, מכוסה בעגבניות צלויות על האש ובצל, מכוסים בבצק ואפויים בתנור.

המלצה נוספת של השף הדרום אמריקאי, העונה לשם; אומברטו, היא דווקא ללכת על האנטריקוט. כמה צפוי – והוא מפתיע בידע, ומוסיף שאסור לנו לוותר גם על ה’אושפלו הפרסי’. בנוסף למנת הדגל, תדאג המסעדה לתפאורה מתאימה ואזור ישיבה אותנטי.

לבלות בכיף, לאכול טוב, ולקחת הביתה מטעמים לשישי-שבת, ביריד, הפועל: ביום שישי, בין השעות 09:00-15:00.

בתיאבון.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן