בורסה

הונחה אבן פינה ל’בית הבורסה’ החדש בעיר תל אביב

0
0

’בית הבורסה’ החדש, נבנה באחוזת בית פינת מונטיפיורי ◄ אנשי הבורסה; ביתנו החדש, יקום על היסודות הטכנולוגיים המתקדמים ביותר. הוא יאפשר להתמודד בהצלחה עם התמורות הטכנולוגיות של המאה ה- 21, ויבסס את מעמדה של הבורסה בתל-אביב כשוק מודרני, מתוחכם וגלובלי.
הונחה אבן פינה ל’בית הבורסה’ החדש בעיר תל אביב
טקס הנחת אבן פינה לבית הבורסה החדש, הנבנה באחוזת בית פינת מונטיפיורי

טקס הנחת אבן פינה ל’בית הבורסה’ החדש, הנבנה באחוזת בית פינת מונטיפיורי, התקיים שלשום (רביעי, 2.6.10), במהלך הטקס הוכנסה ליסודות הבניין, המגילה שהוקראה בפני אנשי הבורסה בהם אסתר לבנון, מנכ”ל הבורסה; שאול ברונפלד, יו”ר דירקטוריון הבורסה ויוסי טרייסטר, סמנכ”ל בכיר, מחלקת המנהל בבורסה, ואורחים נכבדים.

להלן נוסח המגילה

ביום רביעי, כ’ לחודש סיוון התש”ע, 2 ביוני 2010, שנת שישים ושתיים למדינת ישראל; נתכנסנו כאן חברי הבורסה, הדירקטורים והסגל, אנשי עיריית תל- אביב, מתכננים, ארכיטקטים, בנאים ויועצים כדי להניח יסוד ואבן פינה לביתה החדש של הבורסה בתל אביב.

זכות גדולה היא לנו להקים בית זה בשכונה הראשונה של תל-אביב, שהפכה ברבות הימים למרכז העסקים הראשי של ישראל.

כאן, החל המסחר בניירות ערך לפני שבעים וחמש שנים וכאן גם יעמוד ביתה החדש של הבורסה.

ביתנו החדש, יקום על היסודות הטכנולוגיים המתקדמים ביותר. הוא יאפשר להתמודד בהצלחה עם התמורות הטכנולוגיות של המאה ה- 21, ויבסס את מעמדה של הבורסה בתל-אביב כשוק מודרני, מתוחכם וגלובלי.

כולנו אמונה, כי הבורסה לניירות ערך, שתרמה רבות לפריחתה של כלכלת ישראל, תמשיך לתרום לבנין הארץ, וכי במשכן החדש והמשוכלל, תגדל התרומה ותשגה.

יהא, בניין זה, סיוע לביצור מעמדה של תל-אביב-יפו כמרכז הפיננסי של ישראל, ונזכה כולנו, במהרה בימינו, שהעיר תהיה גם מרכז פיננסי של האזור כולו.

ועל כך אנו חותמים;

מר שאול ברונפלד, יו”ר דירקטוריון הבורסה, הגב’ אסתר לבנון, מנכ”ל הבורסה ומר יוסי טרייסטר, סמנכ”ל בכיר, מחלקת המנהל בבורסה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן