רפואה דחופה

בית חולים כרמל: קצין המשטרה, שנפצע, התעקש לחזור לפעילות לאחר טיפול רפואי

0
0

רפ”ק רון גולדברגר ממשטרת חיפה, נפגע בהפגנת הסטודנטים באוניברסיטת חיפה, על רקע ההשתלטות של צה”ל על המשט לעזה ◄ ד”ר דניאל בן דוב מנהל מיון הטראומה של בי”ח כרמל; “רפ”ק גולדברגר, נחבל בראשו והוא סובל מחתכים. הוא נזקק לתפרים וטיפול בזריקות למניעת זיהומים.
בית חולים כרמל: קצין המשטרה, שנפצע, התעקש לחזור לפעילות לאחר טיפול רפואי
בית חולים כרמל: קצין המשטרה, שנפצע, התעקש לחזור לפעילות לאחר טיפול רפואי

בהפגנת הסטודנטים באוניברסיטת חיפה, על רקע ההשתלטות של צה”ל על המשט לעזה, נפצע רפ”ק רון גולדברגר, מתחנת משטרת חיפה, שפיקד על כוח המשטרה. מבית החולים ’כרמל’, נמסר, כי רפ”ק גולדברגר, נפגע בראשו והתעקש לאחר הטיפול הרפואי לחזור מיד לפעילות בשטח.

על שאירע היום (שני), סיפר רפ”ק גולדברגר; “הגענו עם כח קטן להפגנה שגרתית באוניברסיטת חיפה, זאת בעקבות האירועים הלילה בלב ים, אולם מהר מאוד כמותהמפגינים גדלה והגיעה למספר מאות

תוך כדי פעילות נגד ההפגנה שהפכה לאלימה הותקף רפ”ק רון, ע”י אחד המפגינים שקפץ עליו והוא נחבל בראשו.

בעודו מדמם, ובגדיו מוכתמים בדם, פונה רפ”ק רון, ע”י שוטרים מכח המשימה, בדחיפות אל חדר המיון בבית החולים כרמל, שם הוא טופל ע”י צוות הטראומה.

ד”ר דניאל בן דוב מנהל מיון הטראומה של בית חולים כרמל, סיפר; “רפ”ק רון גולדברגר, נחבל בראשו והוא סובל מחתכים. הוא נזקק לתפרים וטיפול בזריקות למניעת זיהומים. אומר הרופא שטיפל בשוטר הפצוע.

לדברי ד”ר בן דוב; “רק במזל גדול, הפגיעה ברפ”ק רון, נעצרה בעצם הגולגולת, ובהחלט הוא ניצל מפגיעה קשה הרבה יותר”.

רפ”ק גולדברגר, טופל והתבקש להשאר מספר שעות לטיפול והשגחה, אך זה התעלם והתעקש בתום הטיפול, הזריקות, והחבישה, לחזור לשטח, אל השוטרים שלו.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן