כדורגל חופים

נבחרת ישראל ב’כדורגל חופים’, גברה על גרמניה 3:6 והבטיחה עלייתה לאליפות אירופה

0
0

בני לם מאמן נבחרת ישראל בכדורגל חופים, אמר היום (שבת), כי: “אנחנו מאושרים! זהו ניצחון הירואי, הוכחנו, כי ל’כדורגל החופים’, יש עתיד בישראל! אני מאמין, כי גם במשימה של מוקדמות המונדיאל שייערכו באמצע יולי, נוכל להציג יכולת דומה לזו שהצגנו היום”.
נבחרת ישראל ב’כדורגל חופים’, גברה על גרמניה 3:6 והבטיחה עלייתה לאליפות אירופה
נבחרת ישראל ב’כדורגל חופים’, גברה על גרמניה 3:6 והבטיחה עלייתה לאליפות אירופה

נבחרת ישראל בכדורגל חופים, סיימה לפני מספר דקות את התמודדות מול נבחרת גרמניה (מדורגת 2 בדרג ב’) בניצחון מרשים 3:6, והבטיחה את עלייתה והבטיח עלייתה לאליפות אירופה, דרג ב’. חניכיו של המאמן בני לם, כבשו את לב הקהל המקומי והקהל היהודי הרב אשר הגיע לתמוך בקבוצה ובסוף המשחק, זכו חניכיו של לם למחיאות כפים סוערות.

כבר בבעיטת הפתיחה, בדקה הראשונה הרשית הקפטן צחי אילוז את השער של הגרמני וקבע 0:1 לזכות נבחרת ישראל.

בדקה השלישית, שרק השופט הפולני (ששלף גם 4 כרטיסים צהובים לאילוז, באדיר, יטים ואלון לוי) לפנדל, תמוה על סחיבת חולצה כביכול ברחבה, אותה ניצל סטולי להשוות את התוצאה 1:1.

בדקה ה-10 הוכשל צחי אילוז, ברחבה, והוא בעצמו בעט לפינה הימנית הגבוהה של השוער, 1:2 לישראל.

בדקה ה-11, צירופי כדור נאים בין באדיר לחברו אסולין, הסתיימו בכיבוש השער השלישי לישראל ע”י מושיקו אסולין. לוח התוצאות הורה 1:3 לישראל.

בבעיטת החידוש כבשה גרמניה את אחד השערים היפים שנראו ונכבשו בכדורגל חופים, במהלך חילופי מסירות על הקו ובעיטת מספרת לשערו של איבגי (גם היום המצטיין על המגרש) שלחו את השחקנים למנוחה עם יתרון זעיר של ישראל 2:3.

האירוע היחיד הראוי לציון בשליש השני, היה דחיקה מקו השער של אלברט נקש בדקה האחרונה של השליש השני. כתוצאה מטעות בהגנה הגרמנית והתוצאה כבר 2:4.

בבעיטת הפתיחה של צחי אילוז לפתיחת השליש השלישי נכבש השער החמישי לטובת ישראל, והתוצאה כבר 5:2 לישראל וסך הכול – 8 שערים בטורניר לצחי אילוז.

בדקה ה-29, פרץ אדם לם על הקו השמאלי ובעט מדויק לפינה הימנית הרחוקה 2:6 לנבחרת ישראל!

בדקה ה-32, סטולי הספיק עוד לצמצם ל- 3:6 אך לא מנע מחניכיו של בני לם לחגוג עם הקהל היהודי הגדול את ההעפלה ההיסטורית לגמר אליפות אירופה דרג ב’.

בני לם, מאמן נבחרת ישראל וחניכיו חוגגים הניצחון ההירואי על גרמניה

כעת תתמודד הנבחרת בסופ”ש האחרון של אוגוסט בעיר פורטמאו, פורטוגל, בגמר אליפות אירופה דרג ב’.

ישראל, הראשונה להשיג את הכרטיס, אליה יצטרפו 3 הזוכות בטורניר המשנה במהלך הקיץ, השנייה בעלת ההישג הטוב ביותר והמדורגת שמינית ואחרונה מדרג א’.

הנבחרת שתוכתר כאלופת אירופה תעפיל לליגת האלופות ותשתתף בשנה הבאה לצד הנבחרות הטובות ביבשת ובהם; ספרד, פורטוגל, איטליה, רוסיה, פולין, שוויץ (סגנית אלופת העולם), רומניה וצרפת של אריק קנטונה.

בני לם מאמן הנבחרת של ישראל, אמר היום (שבת), כי: “אנחנו מאושרים! הוכחנו, כי ל’כדורגל החופים’, יש עתיד בישראל! אני מאמין, כי גם במשימה של מוקדמות המונדיאל שייערכו באמצע יולי, נוכל להציג יכולת דומה לזו שהצגנו היום”.

“אני מודה לחבורת הגברים שנלחמו היום על החול ולקהילה היהודית הגדולה שתמכה בנו. אני בטוח שבעזרת התמיכה שמקבלים מההתאחדות, נוכל לגבש סגל טוב לקראת ההשתלבות העתידית של הענף כמקצוע אולימפי בעתיד” – סיכם מאמן נבחרת ישראל ב’כדורגל חופים’.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן