כדורגל

נבחרת ישראל בכדורגל, עורכת אימונים אינטנסיביים לרגל המשחק מול נבחרת צ’ילה

0
0

מהאימון נעדר דקל קינן, שעדיין סובל מחום ומשפעת ◄ החלוץ שלומי ארבייטמן; ומחכה לנו משחק לא קל… נבחרת צ’ילה, היא נבחרת טובה, ועצם זה שהיא עלתה לגביע העולמי, מדבר בעד עצמו ◄ ראשי המשלחת הישראלית, הוזמנו לארוחה רשמית בהתאחדות הצ’יליאנית, שם התקבלו ע”י נשיא ההתאחדות לכדורגל של צ’ילה
נבחרת ישראל בכדורגל, עורכת אימונים אינטנסיביים לרגל המשחק מול נבחרת צ’ילה
נבחרת ישראל בכדורגל, עורכת אימונים אינטנסיביים לרגל המשחק מול נבחרת צ’ילה

נבחרת ישראל בכדורגל, משלימה הכנותיה למשחק מול נבחרת צ’ילה ביום שני לפנות בוקר (05:00, 31-05-10). הבוקר (ש’), קיימה הנבחרת את אימון במתחם האימונים של אוניברסידאד קתוליקה, בצ’ילה, שהוא מתחם גדול מימדים, הכולל מגרשי אימונים רבים, בי”ס לכדורגל, מתחמי מגרשי טניס ועוד. האימונים מוקפדים ואינטנסיביים, זאת לאור “התבוסה 4:1” מול נבחרת אורוגוואי.

מהאימון נעדר הבלם דקל קינן, שעדיין סובל מחום ומשפעת. מי שקיים אימון חלקי הם הכדורגלנים; ביבראס נאתכו, ועמיתו אביחי ידין.

הקשר נאתכו, סובל ממתיחה במפשעה, איתה הגיעה מקאזאן, ואילו הקשר האחורי, ידין, סובל מנקע, כתוצאה מפציעה במשחק מול אורוגוואי.

שני השחקנים, ערכו אימון ריצה קל וטיפולים, וההערכה ששניהם יהיו כשירים למשחק.

באימון, צפו שחקני קבוצת הנוער של אוניברסידאד קתוליקה, כמו גם עיתונאים מקומיים, שלאחר האימון ראיינו את החלוץ רוברטו קולאוטי, והמאמן לואיס פרננדס.

האימון עצמו היה אינטנסיבי מאוד, כשהמאמן פרננדס, מדגיש בפני שחקניו את הצורך בדיוק בהנעת הכדור ובמסירות, ואת התנועה התמידית, ללא כדור.

החלוץ שלומי ארבייטמן, אמר לאתר ההתאחדות, כי: “חזרנו להתאמן, אחרי יום של הפסקה, לאחר המשחק, נכנסנו טוב לקצב האימון, ואחרי כמה דקות נכנסה התלהבות בשחקנים. אפשר לראות את העבודה ואת הרצון של המאמן שנשחק מדויק ובנגיעה”.

ארבייטמן, הוסיף, כי; “ברור שיש לנו, עוד הרבה עבודה ואנחנו עובדים פה אינטנסיבי ובקצב טוב. אנחנו נבחרת חדשה, ומה שחשוב מבחינתנו זה המשחקים בקמפיין עצמו שיתחיל בספטמבר.

אימון חלקי לכדורגלנים; ביבראס נאתכו, ולעמיתו אביחי ידין

נבחרת צ’ילה, היא נבחרת טובה, ועצם זה שהיא עלתה לגביע העולמי, מדבר בעד עצמו. המאמן שלהם, ביילסה, מאמן בעל נסיון ועם שם, יש להם שחקנים טכניים וטובים ומחכה לנו משחק לא קל”.

ראשי המשלחת הישראלית, מר רביב ספיר, וסמנכ”ל ההתאחדות לכדורגל, מר רתם קמר, ביחד עם מנהל נבחרת ישראל, מר ישראל שצ’וצ’ינסקי, הוזמנו לארוחה רשמית בהתאחדות הצ’יליאנית, שם התקבלו ע”י נשיא ההתאחדות לכדורגל של צ’ילה, מר הארולד מאיין – ניקולס, שהודה להתאחדות לכדורגל של ישראל, על הנכונות להגיע לצ’ילה לאחר רעידת האדמה שפקדה את המדינה; “אני יודע שזה לא פשוט להגיע לכאן, ואנחנו מודים לכם מאוד על כך, לא רק אנחנו כ התאחדות, אלא גם העם הצ’יליאני, מעריך מחווה זו מצדכם”.

יו”ר המשלחת הישראלית מר רביב ספיר, אמר לניקולס; “מבחינתנו עצם העובדה שהמשחק נערך בעיר קונספסיון, שם היה מרכז רעש האדמה, מדגיש עוד יותר את כוחו של הכדורגל. אנחנו מאוד שמחים שהמשחק דווקא בקונספסיון”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן