דת | יהדות

המטה להצלת העם והארץ, קורא לבטל ביקור ראש הממשלה נתניהו בחגיגות יום ירושלים

0
0

הרב שלום דב וולפא בקריאה לראשי “ישיבת מרכז הרב”, כותב; “מר נתניהו, שהפר את השבועה האלוקית “אם אשכחך ירושלים תשכח ימיני”, ומכנה בלעג את אוהבי ארץ ישראל והדבקים בה בשם “משיחיים”, אינו ראוי שכף רגלו תדרך בישיבה הקדושה במרכז הרב שקירותיה ספוגים בתורה, תפילה וקדושה ובדמם של תלמידי הישיבה שנטבחו על קידוש השם
המטה להצלת העם והארץ, קורא לבטל ביקור ראש הממשלה נתניהו בחגיגות יום ירושלים
המטה להצלת העם והארץ, קורא לבטל ביקור ראש הממשלה נתניהו בחגיגות יום ירושלים

במכתב לראשי ישיבת מרכז הרב ערב יום ירושלים, קורא כב’ הרב שלום דב וולפא, ראש ’תנועת ארץ ישראל שלנו’, לבטל את ביקורו המתוכנן של ראש הממשלה בנימין נתניהו בחגיגות יום ירושלים, המתוכננות למחר.

“נדהמתי לשמוע שראש הממשלה מר בנימין נתניהו, יהיה האורח המרכזי בחגיגות ’יום ירושלים’ ב-’מרכז הרב’. אני בטוח שהביקור תוכנן מראש עוד לפני שנודעו הסיכומים בינו לבין האמריקאים על הקפאת הבניה בעיר ירושלים, אולם לאחר שנודע הדבר, למען כבודה של ארץ וירושלים, יש לבטל לאלתר את הביקור שיגרום לחילול שם שמיים, ומתן לגיטימציה לחלוקת ירושלים, כותב הרב וולפא, בפתח מכתבו.

בהמשך כותב הרב וולפא במכתבו; “מר נתניהו, שהפר את השבועה האלוקית; “אם אשכחך ירושלים תשכח ימיני”, ומכנה בלעג את אוהבי ארץ ישראל והדבקים בה בשם; “משיחיים”, אינו ראוי שכף רגלו, תדרך בישיבה הקדושה ב”מרכז הרב” שקירותיה ספוגים בתורה, תפילה וקדושה ובדמם של תלמידי הישיבה שנטבחו על קידוש השם.

נתניהו, אינו ראוי לבוא לישיבה שרבבות תלמידיה מיישבים את הארץ הקדושה לגבולותיה, ורבים מבניה מסרו את נפשם על קדושת התורה העם והארץ.

“פעם אחר פעם משקר נתניהו, ביודעין את נאמני ארץ ישראל, והנזקים שהוא גרם לארץ ישראל וירושלים גרועים עשרת מונים מכל ראשי ממשלות השמאל גם יחד.

מוסיף הרב וולפא, ומציין, כי; “בשנה שעברה לאחר בחירתו לראשות הממשלה הוא הבטיח בחגיגות ירושלים בישיבה במרכז הרב שירושלים תישאר שלימה, ומאז הספיק להכריז על מדינה פלשתינאית, להקפיא את הבניה בכל יהודה – שומרון, להרוס מאות בתים ודיכוי אלים וברוטאלי של נאמני ארץ ישראל, וכעת גם ירושלים מוקפאת. האם שוב נגיש למר נתניהו את הלחי השנייה, ונשיר לו בכבוד מלכים; “שאו שערים ראשיכם ויבוא מלך הכבוד”?

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן