כאן יבנה

עיריית יבנה: קנסות בסך 6,000 ₪ נרשמו נגד מעשנת במקום ציבורי ונגד בעל העסק המקומי

0
0

פקח מטעם עיריית יבנה, הגיש למעשנת מקומית, דו”ח בסך 1,000 ₪ ונגד בעל העסק, הוגש דו”ח בסך 5,000 ₪ ◄ אנשי עיריית יבנה, מבהירים, כי בעליו של נכס במקום ציבורי, חייב לפקח ולעשות כל שניתן למניעת עבירות עישון בתחום המקום הציבורי שבהחזקתו
עיריית יבנה: קנסות בסך 6,000 ₪ נרשמו נגד מעשנת במקום ציבורי ונגד בעל העסק המקומי
עיריית יבנה: קנסות בסך 6,000 ₪ נרשמו נגד מעשנת במקום ציבורי ונגד בעל העסק המקומי

העישון לבריאות ומזיק גם לכיס, תרתי משמע; כך עולה ומתברר, מפעילות של פקחי עיריית יבנה, האוכפים את החוק להגבלת העישון במקומות ציבוריים בעיר יבנה, בהתאם לחוק הגבלת העישון. בשבוע שעבר, נתקל פקח עיריית יבנה, באישה אשר עישנה בניגוד לחוק בשטח אחד המרכולים הגדולים בעיר.

עפ”י החוק, הפקח הגיש למעשנת דו”ח בסך 1,000 ₪ ונגד בעל העסק, הוגש דו”ח בסך 5,000 ₪. הפעלת הפקחים, הינה חלק מפעולות העירייה להגברת אכיפת החוק למניעת עישון במקומות ציבוריים.

החוק להגבלת עישון במקומות ציבוריים, קובע, כי חל איסור על עישון במקומות ציבוריים, כמו; משרדים, מוסדות חינוך, בתי חולים, מרפאות ובתי מרקחת, אולמות, מקומות המתנה, חנויות ועוד.

בבתי אוכל, העישון, מותר רק בחדר נפרד לחלוטין. כן, מחייב החוק את בעלי עסקים להתקין שלט האוסר עישון בבית העסק ואיסור הצבת מאפרות בשטח של העסק. חשוב לציין, כי מדובר בדוגמאות בלבד, שאינן ממצות את כל הוראות החוק.

אנשי עיריית יבנה, מבהירים, כי בעליו של נכס במקום ציבורי, חייב לפקח ולעשות כל שניתן למניעת עבירות עישון בתחום המקום הציבורי, שבהחזקתו ובמידה ועישן אדם במקום ציבורי או החזיק שם כל מוצר טבק או כלי לעישונו כשהם דלוקים, לא התקין שלט והציב מאפרה, רשאי ’פקח עירוני’ לקנוס את העוברים על החוק.

“נעשה הכל על מנת לשמור על אוויר נקי בעיר”, אומרים בעיריית יבנה, וקוראים לציבור לעזור בשיפור איכות החיים ולשמור על בריאות הציבור.

ניתן להגיש תלונות בגין עבירה על החוק 24 שעות ביממה במרכז השליטה העירוני (מוקד עירוני), בטלפון 08-9433350 או 106.

פרטים אודות החוק, ניתן למצוא גם באתר עיריית יבנה באינטרנט.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן