חדשות בארץ

אשקלון: המדינה מתנגדת להשלים את הצבת ה’מיגוניות’ בעיר – בג”צ, יכריע

0
0

הפרקליטות גם מכחישה את טענת העירייה, כי סגן שר הבטחון, הבטיח להשלים את הצבת ה’מיגוניות’ ◄ ראש עיריית אשקלון, בני וקנין הופתע לשמוע על תגובת המדינה לתביעה ומסר, כי הבטחה מפי סגן שר הבטחון, מתן וילנאי, ניתנה לו באופן אישי ובמעמד מכובד ◄ דיון ראשון בתיק יתקיים ביום שני 10.5 בבית המשפט העליון
אשקלון: המדינה מתנגדת להשלים את הצבת ה'מיגוניות' בעיר - בג
אשקלון: המדינה מתנגדת להשלים את הצבת ה’מיגוניות’ בעיר – בג”צ, יכריע

בשבוע הבא, ביום שני 10.5, ידון בג”צ, בעתירה שהגישו עיריית אשקלון, ו-ועד ההורים המרכזי של העיר, לחייב את המדינה להשלים את הצבת ה-’מיגוניות’ במוסדות החינוך בעיר. עיריית אשקלון, טוענת, כי רבים ממסודות החינוך בעיר אינם מצויידים במקלטים או בחדרי בטחון והתלמידים אינם יכולים למצוא מחסה בשעת אזעקה.

לטענת העותרים בזמן מבצע “עופרת יצוקה” החלה הצבת מיגוניות, במוסדות החינוך בעיר, אולם מייד לאחר סיום המבצע, נפסקה הצבת המיגוניות, ולא חודשה למרות הבטחה מפורשת של מתן וילנאי סגן שר הבטחון, להשלים את הצבת המיגוניות.

המדינה, הגיבה אחה”צ, לתביעת בג”צ, שהגישו נגדה עיריית אשקלון ו-ועד ההורים העירוני. על פי תגובת המדינה היא התחייבה למגן את מוסדות החינוך בטווח של עד 7 ק”מ מהגבול עם רצועת עזה ולא את אשקלון שנמצאת מחוץ לטווח זה.

הפרקליטות גם מכחישה את טענת העירייה, כי סגן שר הבטחון, הבטיח להשלים את הצבת ה’מיגוניות’ וטוענת, כי נכונות סגן שר הבטחון, היתה לפנים משורת הדין, ונבעה מפניות חוזרות ונשנות של ראש העיר לסגן השר ולא מהחלטה ממשלתית, כזו או אחרת.

ראש עיריית אשקלון, מר בני וקנין, הופתע לשמוע על תגובת המדינה לתביעה, ומסר, כי הבטחה מפי סגן שר הבטחון, מר מתן וילנאי, ניתנה לו באופן אישי ובמעמד מכובד; “אני לא מבין את התחמקות המדינה ממילוי מחיובותה בנושא זה” – אמר וקנין.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן