חדרה | פוליטיקה

חדרה, האופוזיציה בעירייה; גם לנו יש פרשת “הולילנד” בחוף ימה של שכונת גבעת אולגה

0
0

חברי מועצת העיר חדרה, 10 חברי אופוזיציה מתוך 19 חברי מועצה פרסמו הודעה לציבור, מכריזים מלחמה בראש העיר; “האם ייתכן לאשר על חוף ימה של גבעת אולגה באופן חריג ובניגוד לתוכנית בניין העיר. בנייה של 37 קומות במקום 6 קומות שמאשרת התב”ע? נדל”ניסטים, הכריעו את טובת הציבור ושלשלו ממון רב לכיסיהם ◄ האופוזיציה: הביטוי למאבקנו, יבוא בתקציב העיר, העומד להיות מונח על שולחן המועצה בחודש הקרוב
חדרה, האופוזיציה בעירייה; גם לנו יש פרשת
חדרה, האופוזיציה בעירייה; גם לנו יש פרשת “הולילנד” בחוף ימה של שכונת גבעת אולגה

בפנייה נרגשת אל תושבי העיר חדרה, כותבים חברי האופוזיציה במועצת העיר חדרה, כי הם הגיעו להחלטה, כי עליהם לעשות מעשה למען רווחת הציבור זאת לאור התנהלותה הקלוקלת של הנהלת העיר”.

החתומים על המסמך האופוזיציוני, בו שותפים; 10 חברי אופוזיציה מתוך 19 חברי מועצת העיר חדרה, בהם; 5 חברים מתנועת ש”ס, שני חברים מסיעת “חדרה 1”. מרשימת “הירוקים”, חבר אחד. ורשימת “הצעירים” עם חבר אחד.

האופוזיציה במועצת העיר חדרה, מודיעה בזאת, כי; “כולנו המשמשים מעתה כאופוזיציה, חרתנו על דגלנו, ניהול נכון של העיר חדרה, כאשר האינטרס הציבורי הוא נר לרגלינו וחייב להיות במרכז העשייה”.

חברי האופוזיציה, מציינים, כי; “האינטרס הציבורי, יבוא לידי ביטוי כבר בתקציב העיר, העומד להיות מונח על שולחן המועצה בחודש הקרוב”. בכך מכריזים מלחמה נגד ראש העיר, מר חיים אביטן.

האופוזיציה, כותבת, כי; “יושם הדגש על תקציבים לחינוך, לרווחה, לתנועות הנוער, למלגות לסטודנטים, לפיתוח השכונות על פח קריטריונים ברורים ולאזור התעשייה.

כמו כן, יקוצצו מיליוני שקלים מתקציב הפרסום, יחסי הציבור, ו-מופעי הראווה, למיניהם. נוביל ונתמוך בכל תהליך ודרך שטובת הציבור, תהיה מוכחת בו, באופן הטוב ביותר”.

חברי האופוזיציה במועצת העיר חדרה, מציינים, כי; “מתוך שלל הדוגמאות בהן, נפגע האינטרס הציבורי, נציין שתי דוגמאות המטופלות על ידינו;

1. התחנה לאיסוף אשפה בצפונה של העיר – האם יעלה על הדעת להביא לעיר חדרה, מדי יום ביומו כ-600 טון של אשפה, מכל האזור, ובכך להפוך את העיר חדרה ל”בירת הזבל” של האזור? זאת, כאשר תושבי חדרה, סובלים שנים רבות ממטרדי ריח העולים מתאגיד הביוב האזורי, הממוקם בשטח העיר.

2. מגדלים על חוף ימה של גבעת אולגה (פרשת “הולילנד 2” בשכונת גבעת אולגה), האם ייתכן לאשר על חוף ימה של גבעת אולגה, באופן חריג ובניגוד לתוכנית בניין העיר. בנייה של 37 קומות במקום 6 קומות שמאשרת התב”ע?

הרי בנייה זו, תהווה מפגע אקולוגי תחבורתי, ציבורי, ותזכיר לכולנו את הבנייה המפלצתית ב-“הולילנד” בעיר ירושלים, על כל המשתמע מכך. כאשר נדל”ניסטים, הכריעו את טובת הציבור, ושלשלו לכיסיהם ממון רב”.

חברי האופוזיציה החדרתית, מוסיפים ומסכמים, כי הם רואים את תפקידם הציבורי כ-“שליחות, אתגר וייעוד. שלא על מנת לקבל פרס, לא קרדום לחפור בו, אלא מתן שירות מסור לתושב, פשוטו כמשמעו”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן