פלילים

אומ”ץ, מברכת החלטת המשטרה להמליץ להעמיד את ראש עיריית רמת-גן לדין פלילי

0
0

תנועת אומ”ץ: “חקירת המשטרה, המבוססת בין השאר על חומרים שהעבירה למשטרה בשנים האחרונות; אומ”ץ, קישרה המשטרה גם עם איש עסקים רמת-גני, שהגיע אליה עם חומרים מחשידים נגד ראש העיר, וחומרים אלה, הובאו למשטרה” ◄ המשטרה; “החקירה נפתחה בדצמבר 2008, כעת נמצאה תשתית ראייתית להעמיד לדין את ראש צבי בר” ◄ עיריית רמת גן: “לאחר שהפרקליטות, תקבל לידיה את חומר החקירה, ותלמד אותו הוא ייסגר ללא הגשת כתב אישום”.
אומ
אומ”ץ, מברכת החלטת המשטרה להמליץ להעמיד את ראש עיריית רמת-גן לדין פלילי

תנועת אומ”ץ, הודיעה, הבוקר (ה’), כי היא מברכת על החלטתה של משטרת ישראל, להמליץ להעמיד לדין את ראש עיריית רמת-גן מר צבי בר, בשורה של עבירות פליליות. לדברי יו”ר התנועה, מר אריה אבנרי, בשנים האחרונות העבירה אומ”ץ, אל משטרת ישראל, שורה של עובדות מאלפות שמתרחשות בעיר רמת-גן, ומהן עולה חשד, לכאורה, למנהל לא תקין ולקבלת טובות הנאה של ראש העיר מר צבי בר.

בין היתר, העבירה אומ”ץ, אל המשטרה רשימה של פרויקטים בתחומי העיר רמת-גן, המצויים בבעלות חברות זרות, הנמצאות בבעלות של גורמים מסתוריים, והעלתה חשדות שראש העיר צבי בר, קשור לגורמים הללו.

במקביל הצביעה אומ”ץ על פעילות לא תקינה של ועדת בנין הערים המקומית, שאישרה שורה של פרויקטים נדל”ניים בזריזות יתרה, ובניגוד לכללי המנהל התקין.

אומ”ץ, חושפת, כי קישרה את המשטרה גם עם איש עסקים רמת-גני, שהגיע למשרדי התנועה, עם חומרים מחשידים נגד בר ראש העיר רמת גן, וחומרים אלה, הובאו לידיעת המשטרה.

בתנועת אומ”ץ, מגלים, כי; “לא מן הנמנע שאיש עסקים זה עשוי להיות עד מדינה, אם הפרקליטות, תחליט להגיש כתב אישום נגד צבי בר ראש עיריית רמת גן”.

היחידה הארצית לחקירות הונאה, חשפה ומסרה, כי היום בתום השלמת חקירה גלויה וסמויה אשר נמשכה כשנתיים וחצי, כי נמצאה ’תשתית ראייתית’, להעמיד לדין את ראש עיריית רמת גן, מר צבי בר, כמי שחשוד לכאורה, בקבלת שוחד מיזמים ומבעלי עניין בעיר ר”ג, בתמורה לקידום ענייניהם במיזמי נדל”ן בעיר.

זאת ועוד; ראש העיר בר, חשוד גם בביצוע עבירות על חוק איסור הלבנת הון ועל פקודות מס ההכנסה.

יצוין, כי החקירה לוותה ע”י צוות פרקליטות מן המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה, ועם סיומה הועבר תיק החקירה לטיפול ולהכרעת הפרקליטות אם יש מקום להעמיד לדין את ראש העיר.

המשטרה, מסרה, בין היתר, כי; “החקירה הגלויה, נפתחה בחודש דצמבר 2008, והיא כללה חיפושים בבתי חשודים ובמשרדיהם. במהלכם עוכבו מעורבים ונתפסו מסמכים וכלי רכב. במהלך החקירה, המורכבת, נחקרו מעורבים רבים ואף נאספו ראיות בארץ ובחו”ל.

עיריית רמת גן, מסרה לתקשורת תגובה להחלטת המשטרה, ובה נאמר, כי; “יש להצר על הודעת המשטרה, אך אין לכך משמעות. אנו משוכנעים, כי לאחר שהפרקליטות, תקבל לידיה את חומר החקירה, ותלמד אותו הוא ייסגר ללא הגשת כתב אישום”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן