כאן נתניה

נתניה, עיר כדורגל החופים, על פחית של… קוקה-קולה

0
0

חברת קוקה קולה, עיצבה פחית עם תמונה של העיר נתניה כמזכרת ייחודית ומרגשת לחוף הים היפה של נתניה, ומתרחצים משחקים בו “כדורגל חופים”
נתניה, עיר כדורגל החופים, על פחית של... קוקה-קולה
נתניה, עיר כדורגל החופים, על פחית של… קוקה-קולה

חברת קוקה-קולה (Coca-Cola), עיצבה לעיר נתניה, פחית ייחודית, עליה מתנוססת תמונה המייצגת את רוח העיר, וזאת מזכרת ייחודית ומרגשת, כחלק מפעילות קמפיין Mycocacola, אשר עורכת החברה, בימים אלו, בו גולשי האינטרנט מעצבים פחית קוקה-קולה, ייחודית כולל שילוב תמונות אישיות (בני משפחה, חברים וכו’).

עיריית נתניה, בחרה להעלות על הפחית את תמונת החוף היפה של נתניה, ומתרחצים משחקים בו “כדורגל חופים”, וזאת משום שבשנים האחרונות מפתחת עיריית נתניה את פעילות הספורט בעיר, ונותנת דגש רב לפעילות זו, והתמונה מהווה שילוב של שני סמלים של העיר – חופה היפהפה ו… כדורגל החופים.

הפחית, שהוענקה לעיר נתניה מטעם חברת “קוקה-קולה”, הינה חלק מפעילות מיוחדת שערכה החברה לחג המציעה לקהל הרחב להעניק ליקיריהם כמתנה פחית או בקבוק עם תמונה אישית בעיצוב ייחודי ומקורי ללא כל עלות כספית. באמצעות שליח מיוחד של “קוקה-קולה” לכל נקודה ברחבי הארץ ללא כל עלות כהפתעה מרגשת לחג.

המעוניינים, כנסו, כנסו, לאתר www.mycocacola.co.il, בו תוכלו לעצב פחית קוקה-קולה, ייחודית כולל שילוב תמונות אישיות (בני משפחה, חברים וכו’).

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן