רפואת שיניים

בוטל רישיון רופא השיניים דר’ שלום כהן מרפאת שיניים בבני ברק

ועדת המשמעת של משרד הבריאות, סברה, כי; "דר’ שלום כהן, אינו ראוי להיות רופא שיניים, ועל כן, ולו כדי להרתיע מעשים ממין אלה", המליצה הועדה על ביטול רישיונו של דר’ כהן לעסוק בריפוי שיניים ◄ כב’ השופט זיילר; "ד"ר כהן, גילה חוסר הבנה לכך שהוא מטפל בבני אדם ולא בבובות. הוא ביצע טיפולים כלאחר יד, לא היה ער למינימום הבדיקות הקודמות שהיה עליו לבצע לפני הטיפולים והיה אדיש לגורל המטופלות לאחר מתן הטיפול, נטל כספים לא לו, ולא השכיל להבין המינימום הנדרש ממנו ביחסיו עם רשויות הבריאות".
0
0
בוטל רישיון רופא השיניים דר’ שלום כהן, מרפאת שיניים בבני ברק
בוטל רישיון רופא השיניים דר’ שלום כהן, מרפאת שיניים בבני ברק

נגד ד”ר שלום כהן, רופא שיניים הוגשה קובלנה במשרד הבריאות. הקובלנה התייחסה למספר תלונות שהוגשו נגד דר’ שלום כהן, על ידי שתי מטופלות בעניין רשלנות והתנהגות שאינה הולמת. התלונה הראשונה התייחסה להתקנת גשר בצורה לקויה, אי ביצוע השתלות שיניים עליו סוכם, דרישה לתשלום כספי עבור טיפול שלא בוצע והעברת מרפאתו של כהן, מהעיר ירושלים לעיר בני ברק, מבלי להסדיר המשך הטיפול.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

בתלונה השנייה, המתלוננת קבלה על כך שהנקבל, עקר שן בינה, ללא בדיקה בפה וללא צילום. במהלך הטיפול, הנקבל, דר’ כהן, גרם לשבירת שן הבינה, ולהתנדנדות של שן בריאה.

כמו כן, למרות מספר רב של פניות של אנשי משרד הבריאות, ד”ר שלום כהן, התחמק מלהגיש תגובה עניינית לתלונות או למסור חומר רפואי בעניין. דבר שגרם לשיבושים בבדיקות התלונות. התנהגות זו, המשיכה במהלך ההליך המשמעתי. נשלחה קובלנה לבני משפחתו של הנקבל, ובוצע תחליף המצאה על ידי פרסום (מודעת קריאה) בשני עיתונים יומיים.

ועדת המשמעת מטעם משרד הבריאות, הדנה בעניין הקובלנה, סברה, כי ליבה ועיקרה של הקובלנה מצוי בהתנהגות של הנקבל, דר’ כהן, כאשר במשרד הבריאות, נעשו מאמצים בלתי נלאים ליצור קשר עם הנקבל, אך ללא הועיל. התנהגות כזו, מצביעה על התנערות מכל פיקוח מקצועי ולמעשה התנערות מכל אחריות כלפי המטופלים באספקט הרפואי, המוסרי והכספי.

עוד ציינה, ועדת המשמעת, כי בהתנהגותו של ד”ר שלום כהן; “יש משום פגיעה באינטרס הציבורי בשמירה על רמתו של מקצוע רפואת השיניים ופגיעה בשמם הטוב של כלל רופאי השיניים”.

הועדה, סברה שמי שנוהג כך; “אינו ראוי להיות רופא שיניים, ועל כן, ולו כדי להרתיע מעשים ממין אלה”, המליצה הועדה על ביטול רישיונו של דר’ כהן לעסוק בריפוי שיניים.

כב’ השופט בדימוס ורדי זיילר, אימץ המלצת הועדה, וקבע, כי; “ד”ר שלום כהן, גילה חוסר הבנה לכך שהוא מטפל בבני אדם ולא ב… בובות. הוא ביצע טיפולים כלאחר יד, לא היה ער למינימום הבדיקות הקודמות שהיה עליו לבצע לפני הטיפולים והוא היה אדיש לגורל המטופלות, לאחר מתן הטיפול, נטל כספים לא לו, ולא השכיל להבין את המינימום הנדרש ממנו ביחסיו עם רשויות הבריאות”.

כב’ השופט זיילר, סבר, כי; “ייתכן שהתלית רישיון לתקופה ארוכת שנים (שמונה שנים, למשל), הייתה מספיקה, כדי להעביר את המסר הנכון. עם זאת, אי אפשר היה לשלול את דעת הועדה בעניין אמצעי המשמעת ולכן, החליט לאמץ המלצות הועדה ולבטל רישיונו של דר’ כהן.

יחד עם זאת, ציין כב’ השופט זיילר, בהחלטתו, כי; יש להבהיר שהרשויות המעניקות רישיון לעסוק ב-’רפואת שיניים’, תוכלנה מקץ תקופה שלא תפחת מ-8 שנים, לדון בבקשת דר’ שלום כהן, להחזיר את רישיונו. בקשה זו, אם תוגש תידון כשם שנידונות בקשות חדשות לקבלת רישיון.

לאור התנהגותו של רופא השיניים דר’ שלום כהן, עוד ציין, כב’ השופט זיילר, כי; “על הרשויות המופקדות על כך, לוודא שבהתאם להחלטתו, הנקבל, איננו עוסק ברפואת שיניים מיום ביטול הרישיון נכנס לתוקף 7.3.2010”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

1 Comment

  • חבל מאוד שכך…
    בהחלט לא מעורר חשק ללכת לטיפולי שיניים.

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן