תיירות | נופש

שר התיירות, סטס מיסז’ניקוב, בקריאה לעובדים ולוועדים: צאו לחופשה בישראל!

0
0

שר התיירות באסיפה השנתית של איגוד בתי המלון: האינטרס הראשון במעלה הינו חיזוק תעשיית התיירות בארץ ישראל ובחירה בנופש בארץ ◄ אלי גונן, נשיא התאחדות המלונות בישראל: אני קורא לוועדי העובדים, לחזק את חבריהם – עובדי המלונות ועובדי תעשיית האירוח – ולצאת לנפוש בישראל
שר התיירות, סטס מיסז’ניקוב, בקריאה לעובדים ולוועדים: צאו לחופשה בישראל!
שר התיירות, סטס מיסז’ניקוב, בקריאה לעובדים ולוועדים: צאו לחופשה בישראל!

על רקע הנתונים המעודדים של ההתאוששות המשק וחידוש הצמיחה ולקראת חג הפסח, קרא שר התיירות, ח”כ סטס מיסז’ניקוב, לעובדים ולוועדי העובדים במשק לבחור בחופשה; “כחול לבן”.

השר מיסז’ניקוב, פנה שלשום אל יו”ר הסתדרות העובדים הכללית, מר עופר עיני, ולנשיא התאחדות התעשיינים, מר שרגא ברוש, וקרא להם לפנות לציבור העובדים ולעודדם לקיים את חופשת הפסח בארץ ישראל, ובכך לסייע לתעשיית התיירות ולמשק הישראלי, כולו.

השר, ציין במכתבו, כי; “העדפת חופשות בישראל, על פני אפשרויות הנופש בחו”ל, תורמת תרומה משמעותית לחיזוק הכלכלה והמשק של ישראל ולה משמעות רבה לחיזוק העובדים בישראל, בשימור ובפיתוח מקומות התעסוקה בכל רחבי המדינה”.

השר מיסז’ניקוב, ציין, עוד, כי הוא מקיים דיונים ומפגשים רציפים עם ראשי ענף המלונאות בישראל, ופועל יחד עמם לעידוד תיירות הפנים, ליצירת מוצר תיירותי אטרקטיבי, נגיש, ומתאים לכל כיס, שיאפשר לכולם לנפוש בישראל.

שר התיירות, אשר השתתף שלשום באסיפה השנתית של איגוד בתי המלון, אמר, כי; “מבלי להיכנס לשיקולים הכלכליים של ועדי העובדים, האינטרס הראשון במעלה הינו חיזוק תעשיית התיירות בישראל, ובחירה בנופש בישראל, על פני חופשות בחו”ל. כוח הקנייה, היחסי של ציבור העובדים הוא רב ומהווה פוטנציאל ואתגר חשוב לתעשיית התיירות בישראל”.

אלי גונן, נשיא התאחדות המלונות בישראל, הצטרף למאמצי השר, ואמר; “הממשלה, הכריזה על השנה הזאת כשנת עידוד המוצר המקומי, תוצרת “כחול – לבן”. אנחנו קוראים לציבור להעדיף את המוצר המקומי גם בתחום הנופש.

ההיצע בארץ עשיר ומגוון ופרוס מצפון לדרום. אני קורא לוועדי העובדים, לחזק את חבריהם – עובדי המלונות ועובדי תעשיית האירוח – ולצאת לנפוש בישראל”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן