אור עקיבא | Or Akiva

אור עקיבא: שר הפנים, החמיא לראש העיר שמחה יוסיפוב על ניהול העירייה

0
0

שר הפנים: “אני בעד להמשיך להרחיב גבולות אור עקיבא. נעשה כל שאפשר ע”מ לסייע לאור עקיבא” ◄ מנהל התכנון במשרד הפנים, העלה הצורך שתוקם תחנת רכבת בסמוך לאור עקיבא, שתשמש תושבי העיר והישובים הסמוכים ◄ ראש העיר; “פעם היו כמה אנשים בישוב השכן קיסריה, שחששו שאם נתאחד מחירי הבתים שלהם, ירדו. בינתיים, מחירי הבתים באור עקיבא עולים ובקיסריה יורדים”.
אור עקיבא: שר הפנים, החמיא לראש העיר שמחה יוסיפוב על ניהול העירייה
אור עקיבא: שר הפנים, החמיא לראש העיר שמחה יוסיפוב על ניהול העירייה

“שמחה, אתה עושה עבודה טובה באור עקיבא ועושה שינויים בעיר. העירייה תחת הנהגתך מתפקדת היטב ומתקדמת למרות הקשיים”. שיבח אתמול (יום ג’), סגן ראש הממשלה וכב’ שר הפנים, אלי ישי, את עמיתו, ראש העיר אור עקיבא, מר שמחה יוסיפוב, במהלך ביקור שערך עם צמרת משרדו בעיר.

השר, התקבל בחום ע”י ראש העיר, סגניו, חברי מועצת העיר, מנהלי אגפים ומחלקות.

ראש העיר יוסיפוב, הזכיר לשר, כי הוא היה זה שהעניק לאור עקיבא מעמד של עיר בספטמבר 2001. “מאז אתה שותף להצלחה שלנו ואני רואה בך ידיד קרוב של העיר”. אמר יוסיפוב, והוסיף; “אני חייב לציין שהשר, אלי ישי, מקבל אותי אצלו בזרועות פתוחות. תענוג לעבוד כראש עיר כשאתה זוכה ליחס חם משר שכזה”.

הוא בירך את השר, אלי ישי; “מי יודע אולי תהיה ראש ממשלה ושהשם יברך אותך”. והשר, מיהר להגיב; “אני לא יודע אם תפקיד ראש ממשלה, זה ברכה היום”.

ראש העיר יוסיפוב, סקר את התפתחות של העיר. הוא סיפר על בניית 1850 יחידות ששווקו בשכונה הצפונית, הקמת המחלף, ששיפר את הנגישות של התושבים לעורק כביש החוף לצפון ולדרום, על היכל התרבות המפואר, על שתי הספריות ועל מרכז המוסיקה שנבנה בימים אלה בעיר אור עקיבא.

“לאחרונה, שווקו 220 מגרשים לבניה עצמית האחרונים בעיר במחיר של 600 אלף ₪ לחצי דונם”. סיפר, יוסיפוב; “פעם היו כמה אנשים בישוב השכן קיסריה, שחששו שאם נתאחד מחירי הבתים שלהם, ירדו. בינתיים מחירי הבתים באור עקיבא עולים ובקיסריה יורדים”.

“שיווק הקרקעות מעיד על הפוטנציאל של אור עקיבא. בגלל זה חתמתי על הרחבת הגבולות של העיר. אני בעד להמשיך להרחיב את גבולות אור עקיבא, גם בהמשך. משרדי ואני נעשה כל מה שאפשר על מנת לסייע לאור עקיבא”. אמר כב’ השר אלי ישי.

בנושא זה, אמר ראש העיר לשר, כי בעוד ישובים סמוכים, נהנים מעתודות קרקע רבות ומשתרעים על פני כ- 30 אלף דונם, שטח השיפוט של אור עקיבא, מסתכם על 3,000 דונם לא כולל השטח שסופח לעיר לאחרונה. “אכן, בישוב פרדס חנה –כרכור, יש קרקע כמו לעיר בת ים” – אמר שר הפנים.

השר, התקבל בחום ע”י ראש העיר, סגניו, חברי מועצת העיר, מנהלי אגפים ומחלקות

יוסי משלב, הממונה על מחוז חיפה במשרד הפנים, ציין לטובה את ההתייעלות שעברה העירייה; “יחד עם זאת נשחק תקציב הרשות ב- 10 מליון ₪, וצריך לתת מענה לפער שנוצר”. אמר הממונה לשר ישי.

השר, הסכים עם ראש העיר, כי אין לפגוע במענקי האיזון של הרשויות המקומיות בכלל ובעיר אור עקיבא, בפרט.

ראש העיר, ביקש לסייע לעיר בהגדלת תקציבי הפיתוח לסכום של 3 מיליון ש”ח. “אין לנו שטחים פרטיים ואנו זקוקים לתקציבי פיתוח שיתנו מענה לצרכים של העיר”. אמר יוסיפוב.

במקביל, ביקש לדחות את צירופה של העיר לתאגיד המים והביוב, מאחר שהוא עלול לפגוע בהכנסות העירייה, וכן, ביקש סיוע בהקמת 2 גנים חדשים בעיר שתכנונם הושלם.

מנהל התכנון במשרד הפנים, העלה את הצורך שתוקם תחנת רכבת בסמוך לאור עקיבא, שתשמש את תושבי העיר והישובים הסמוכים.

יוסיפוב, אמר, כי יש להקים תחנה מצפון לאור עקיבא בסמוך לכביש 4 שתכלול 4 פסי רכבת.

לשר אלי ישי, הוענק מגן מרשים עם הקדשה חמה על תרומתו כאזרח כבוד לפיתוחה של אור עקיבא.

בתם הסקירה והטקס שנערך בחדר הישיבות יצא השר, להתרשם מקרוב מבית הספר “אור שלום” השייך למעיין החינוך התורני. “אנו פועלים שתלמידים מהעיר אור עקיבא שמבקשים להתחנך בבית ספר עם ערכים חינוכיים של תורה, ילמדו כאן ולא בבתי ספר דומים מחוץ לעיר”. אמר יוסיפוב.

ואילו השר, שיבח את יוסיפוב על הקצאת תקציבים שוויונית לטובת החינוך.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן