אינטרנט חדשות

שר התקשורת, משה כחלון קורא אל ספקיות האינטרנט; הצטרפו למהלך ההסדרה העצמית

0
0

שהוכרז הבוקר ע”י איגוד האינטרנט הישראלי, ובמסגרתו קרא שר התקשורת, להעניק חינם אין כסף את התוכנות לניהול נכון של התכנים “זה ייטיב עם הילדים, יסייע להורים, יגביר את המודעות הציבורית לפעילות החיובית של החברות, ויקדם את השימוש הנכון באינטרנט לטובת החברה הישראלית”, אמר השר.
 שר התקשורת, משה כחלון קורא אל ספקיות האינטרנט; הצטרפו למהלך ההסדרה העצמית
שר התקשורת, משה כחלון קורא אל ספקיות האינטרנט; הצטרפו למהלך ההסדרה העצמית

שר התקשורת משה כחלון, ביקר היום (שני) בכנס האינטרנט ה- 14 של איגוד האינטרנט הישראלי; “Web10 – עשור חדש נפתח”, שנערך בימים אלו במרכז הכנסים Avenue אשר בקרית שדה התעופה. באירוע נכחו מעל 1,500 משתתפים מתחומי האינטרנט, הטכנולוגיה, העסקים, האקדמיה והרשתות החברתיות.

בין הנושאים שנדונו בכנס “Web10 – עשור חדש נפתח”; מודלים עסקיים חדשים ויצירתיים באינטרנט ובסלולר, רשת האינטרנט העתידית, אינטרנט נייד, ביטחון ואבטחה ברשת ורשתות חברתיות.

שר התקשורת, ברך את איגוד האינטרנט על כללי ההסדרה העצמית שהכין בשיתוף הספקיות.

לדברי השר כחלון; “מדובר בצעד ראשון מתוך שורת צעדים שיש לנקוט על מנת להשלים את המהלך”.

השר כחלון, קרא לספקיות הגישה לאינטרנט; יש להירתם למהלך ובמסגרתו להעניק חינם אין כסף את התוכנות לניהול נכון של התכנים; “זה ייטיב עם הילדים, יסייע להורים, יגביר את המודעות הציבורית לפעילות החיובית של החברות, ויקדם את השימוש הנכון באינטרנט לטובת החברה הישראלית”, אמר השר.

כללי ה”הסדרה העצמית” אשר גובשו מיועדים להבטיח את זכותם לפרטיות ולחופש ביטוי של משתמשי האינטרנט בישראל, ויחד עם זאת, לצמצם את הסיכון של חשיפת קטינים לתכנים פוגעניים ברשת האינטרנט.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן