נתניה עיר ספורט

נתניה: קבוצת הכדורגל של תיכון אורט “יד ליבוביץ’”, העפילה לגמר ליגת ביה”ס התיכונים

0
0

בני לם, מאמן הנבחרת של התיכון ונבחרת ישראל בכדורגל חופים, ושחקן העבר של מכבי נתניה; “עיר של ספורט, מתקיימת מגיל ילדים ונוער עד הבוגרים. אני גאה ומאושר שהנבחרת של ביה”ס תיכון אורט “יד ליבוביץ’”, ממשיכה מסורת עבר מפוארת של התיכון שהולכת עד זכייה באליפות העולם לביה”ס התיכוניים בגרמניה ב – 1995″.
נתניה: קבוצת הכדורגל של תיכון אורט
נתניה: קבוצת הכדורגל של תיכון אורט “יד ליבוביץ”, העפילה לגמר ליגת ביה”ס התיכונים

נבחרת הכדורגל של תיכון אורט “יד-ליבוביץ’” נתניה, העפילה אתמול (שלישי) אל גמר התיכונים בכדורגל ותפגוש בגמר שייערך ביום רביעי, ה– 3.3.10 את תיכון חוף הכרמל, באצטדיון דוחא, שבעיר סכנין.

בשלב חצי הגמר, גברה אורט יד ליבוביץ’, נתניה, על ביה”ס ע”ש בן צבי – קריית אונו, בתוצאה 0:2, כאשר מוקדם יותר, הדיחה בשלב רבע הגמר את מקיף ט’ אשדוד בתוצאה 0:4.

נבחרת הכדורגל של ביה”ס אורט ע”ש “יד ליבוביץ’”, מורכבת משחקני מכבי וטוברוק נתניה, ובין יתר שחקניה ניתן למנות את מתן בלסטרה שחקן נבחרת הנוער של ישראל בכדורגל, עומר בוארון, יוסי גואטה ו-מושון כחלון.

בני לם, מאמן הנבחרת של התיכון תיכון אורט “יד ליבוביץ’”, ו-נבחרת ישראל בכדורגל חופים, ושחקן העבר של מכבי נתניה; “עיר של ספורט, מתקיימת מגיל ילדים ונוער עד הבוגרים. אני גאה ומאושר, כי הנבחרת של ביה”ס תיכון אורט “יד ליבוביץ’”, ממשיכה מסורת עבר מפוארת של התיכון שהולכת עד זכייה באליפות העולם לביה”ס התיכוניים בגרמניה ב – 1995.

המאמן לם, סיכם במילים; “בכוונתנו, ללכת עד הסוף במפעל הזה ולהביא את הגביע הביתה לעיר נתניה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן