חג אהבה ♥ ולנטיין דיי

יום האהבה: 87% מהנשים מאמינות באהבה, 95% מהגברים מפחדים לגשת לבחורה

0
0

במחקר מיוחד ל”יום ולנטיין” (Valentine’s Day), עלה, כי כ-87% מהנשים בישראל, מאמינות באהבה לעומת 62% מהגברים ♥ לא פחות מ-95% מהגברים הרווקים, חשים פחד ולעיתים חרדה, מיצירת אינטראקציה עם אשה חדשה ♥ 34% הרווקים מאמינים שנשים נמשכות רק למראה חיצוני, כסף ומכוניות יוקרה
יום האהבה: 87% מהנשים מאמינות באהבה, 95% מהגברים מפחדים לגשת לבחורה
יום האהבה: 87% מהנשים מאמינות באהבה, 95% מהגברים מפחדים לגשת לבחורה

לקראת יום האוהבים הבינלאומי (Valentine Day), אשר יחול ביום א’, הקרוב (14 בפברואר), מפרסם “המרכז לאומנות הפיתוי”, מחקר מיוחד שערך במיוחד ל”ולנטיינס”, בנושא; אהבה, חיזור ומשיכה בין המינים. את המחקר, שכלל 500 גברים, ו-500 נשים, בטווח הגילאים 35 – 20, ביצעו הסוקרים בברים, ומקומות בילוי בעיר תל אביב.

♥ גברים מפחדים מנשים

מסתבר שגברים עדיין לא פיצחו את הקוד הנשי, ויש הרבה נשים מתוסכלות שם בחוץ. מתוצאות המחקר עולה, כי 83% מהנשים, ענו על השאלה; “האם את מאמינה שגברים מבינים את הצרכים הרגשיים שלך?”, בשלילה.

בקרב הנשאלות הרווקות, נבדקו גם מאפייני החיזור: 84% מהנשים, ענו, כי לא “יתחילו” באופן מפורש עם גבר, וכי הן מצפות שהגבר יעשה את הצעד הראשון, אך לעומת זאת כשנשאלו; “האם גברים שזוכים לקבל את רמיזותיך העדינות, עושים משהו בנידון?” – ענו 72% מהנשים, כי הן, מרגישות, כי גברים חוששים “להתחיל” איתן.

נקודת אור אופטימית, נמצאה בקרב שאלת האהבה הגדולה. 87% מן הנשים מאמינות באהבה(!), אך עם זאת לא ניתן להתעלם מההתפלגות של גילאי הנשים ותשובותיהן המשתנות.

ניתן להבחין בירידה באמונה באהבה, ככל שגיל הנשים עולה; בגילאים 20-25 הנשים, הכי אופטימיות (92%) לגבי; אהבה, ובטווח הגילאים 30-35, הפסימיות נותנת את אותותיה גם בקרב נשואות וגם בקרב רווקות כשרק 75%, עדיין מאמינות.

אצל הגברים, ניתן להבחין במגמה הפוכה לחלוטין: 62% מן הגברים בגילאי 20-25, הצהירו, כי הם מאמינים באהבה וככל שהגיל עולה, כך האחוזים, גוברים.

♥ נשים נמשכות רק לכסף ומכוניות

למרות שרובם המוחלט של הנשים מטילות את תפקיד החיזור הראשוני על הגבר, לא פחות מ-95% מהגברים הרווקים, חשים פחד ולעיתים חרדה מיצירת אינטראקציה עם אישה חדשה שמוצאת חן בעיניהם.

יגאל שטארק

המיתוס, כי נשים, נמשכות בעיקר לכסף, עדיין קיים בקרב גברים רבים. כשהרווקים, נשאלו אילו פרמטרים יוצרים משיכה בקרב נשים, ענו 41%, כי לדעתם נשים נמשכות למראה חיצוני, 34%, ענו, כי נשים נמשכות לכסף או מכוניות יוקרתיות ורק 25%, ענו, כי נשים, נמשכות לאישיות.

“הנתונים אינם מפתיעים אותנו”, אומר יגאל שטארק, מדריך ל-’תקשורת מינית’ ב-מרכז לאומנות הפיתוי; “החברה המערבית שאנחנו חיים בה כיום, מעודדת יוניסקס, וזה גורם לגברים לפתח חוסר ביטחון. אם בעבר גבר ידע שתפקידו הוא להביא אוכל הביתה ולהגן על ביתו, היום הוא מבולבל, כי אשה, יכולה להרוויח כמוהו, להיות עצמאית ולדאוג לכל צרכיה.

תפקידו המגדרי של הגבר בזוגיות, הופך להיות מעורפל עבור רוב הגברים והדבר יוצר בלבול לגבי מושא השאיפות ’הראוי’ לגבר.

זה לא אומר שנשים, איבדו את הסיבות להימשך לגברים אלא רק מחדד את העובדה שהגבריות הפכה למשהו שמבוסס בעיקר על אישיות.

גברים רבים מוצאים את עצמם מפוחדים ליזום, לקחת אחריות ולהנהיג כפי שהוגדרו ע”י הטבע והגיוני שנשים מוצאות עצמן מאוכזבות כשהן נתקלות בגברים בעלי מאפיינים נשיים.

במחקר, גם עלה, כי נשים מכירות בני זוג, כמעט בכל מקום לרבות מקומות בילוי, ואילו גברים, נוטים להכיר בנות זוג, בד”כ בסביבה הקרובה, כגון; מסגרת חברתית של לימודים, עבודה או שידוכים מצד מכרים”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן