משקאות

יקב הרי גליל, חוגג 10 שנים, בתערוכת התיירות הבינלאומית IMTM 2010

0
0

שרית זקס, מנהלת מרכז המבקרים של יקב הרי גליל, יחד עם המדריכה אניקו דקל, חשפו בפני המבקרים בתערוכת התיירות הבינלאומית IMTM 2010 את אטרקציית הבילוי במרכז המבקרים המציעה סיורים בתשלום לקבוצות ויחידים.
יקב הרי גליל, חוגג 10 שנים, בתערוכת התיירות הבינלאומית IMTM 2010
יקב הרי גליל, חוגג 10 שנים, בתערוכת התיירות הבינלאומית IMTM 2010

מרכז המבקרים של יקב הרי גליל (The Galil Mountain Winery), השתתף גם השנה בתערוכת IMTM 2010, התערוכה הבינלאומית לתיירות, בגני התערוכה בעיר תל אביב.

במהלך התערוכה, ביקרו בביתן מרכז המבקרים, מאות סוכני תיירות, תיירנים ועיתונאים מכל רחבי הארץ והעולם, ואלה זכו לטעימות מ-“האחים האדומים”, הקברנה סובניון, והשיראז, יינות היקב הצעירים.

אניקו דקל

שרית זקס, מנהלת מרכז המבקרים של יקב הרי גליל, יחד עם המדריכה אניקו דקל, חשפו בפני המבקרים את אטרקציית הבילוי במרכז המבקרים המציעה סיורים בתשלום לקבוצות ויחידים.

לצד ההסברים, צפו המבקרים בסרטון המתאר את מסלול הסיור המשלב הליכה במסלול תהליך היצירה, החל מקבלת הגפנים ומיונם, דרך מיכלי הנירוסטה, חדר חביות עץ האלון, צפייה בסרטון, טעימת יינות מודרכת ותצפית על הנוף הגלילי בליבו שוכן היקב.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן