אור עקיבא | Or Akiva

עיריית אור עקיבא, תבצע פרויקטים ברחבי העיר בסכום של מעל 10 מיליון שקלים

0
0

ובהם גשר עילי להולכי רגל ליד הקניון; שדרוג בתי ספר, הנגשה לנכים, הקמת מקווה, בית כנסת לקהילה הבוכרית, פעילות להגנת הסביבה, תיקון כבישים ומדרכות וביצוע שורה של פעולות תכנון בפיתוח העיר ותשתיותיה
עיריית אור עקיבא, תבצע פרויקטים ברחבי העיר בסכום של מעל 10 מיליון שקלים
עיריית אור עקיבא, תבצע פרויקטים ברחבי העיר בסכום של מעל 10 מיליון שקלים

“עיריית אור עקיבא, תמשיך גם בשנת התקציב 2010 את תנופת העשייה, ואני שמח שמליאת המועצה התגייסה כולה לאשר פה אחד שורה של פרויקטים למען העיר ותושביה” – כך אמר שמחה יוסיפוב, ראש העיר, לאחר שמליאת מועצת העיר, אישרה ביצוע מיידי של שורה של פרויקטים בעיר ובהם גשר עילי להולכי רגל, ליד קניון “אורות”; שדרוג בתי ספר, הנגשה לנכים, הקמת מקווה, בית כנסת לקהילה הבוכרית, פעילות להגנת הסביבה, תיקון כבישים ומדרכות ושורה של פעולות תכנון בפיתוח העיר ותשתיותיה.

במסגרת הפרויקטים, יצא לפועל ה”בייבי” של שמחה יוסיפוב, ראש עיריית אור עקיבא, במסגרתו יבנה גשר עילי, משוכלל עם מעליות שיחבר בין שכונת אורות לקניון אור עקיבא.

“ההחלטה להניח את הגשר במקום נבעה מהצורך הכולל למציאת פיתרונות לשיפור איכות החיים בישוב ומהצורך לסייע לתושבים לחצות בבטחה את הכביש הסואן”. אמר ראש העיר, יוסיפוב, לאחר שאושר תקציב לפרוייקט בסך של 3,000,000 מליון ₪, מתקציב משרד התחבורה והעירייה לביצוע הגשר שיחבר את שכונת אורות לקניון.

“על פי התכנון בצידיו של הגשר העילי בסמוך למדרגות, יוקמו מעליות חדישות אשר יאפשרו עליית נכים, ומוגבלים, אימהות עם עגלות והולכי רגל, לחלקו העליון של הגשר. אני משוכנע, כי התכנון ארכיטקטי של הגשר, ישתלב עם אופייה של העיר ויאפשר לא רק מעבר נוח ובטוח להולכי הרגל אלא גם מראה מכובד”. הסביר, יוסיפוב.

בנוסף לכך, הגיע בסוף השבוע שעבר, שר החינוך מר גדעון סער, אשר העניק סכום של 1,000,000 ₪ לשדרוג בתי הספר בעיר באור עקיבא. זאת בנוסף לסכום של 271,000 ₪, לצורך פיתוח סביבות עבודה בבתי הספר בעיר שיכללו במסגרת רפורמת “אופק חדש”, אשר תיכנס למערכת החינוך בשנה הבאה.

מליאת מועצת העיר אור עקיבא, אישרה שורה של עבודות ברחבי העיר גם למען ציבור הנכים במסגרת מדיניות ראש העיר, להנגיש את העיר לנכים ולבעלי מוגבלויות. מדובר בהקצאת משאבים בסכום של בסך 252,000 ₪, אשר הגיעו ממשרד התחבורה ו40,000 ₪, מטעם משרד הפנים.

עבור ריבוד כבישים ותיקון מדרכות ברחבי העיר, יושקעו 250,000 ₪. כמו כן, אושר תקציב עבור הצבת גדרות הפרדה לאורך רחוב דוד המלך, בסכום של 33,000 ₪. זאת במקביל לאמצעי בטיחות בסכום של 30,000 ₪ בשדרות שידלובסקי.

סכום מכובד של 1,024,326 ₪, יוקצה להקמת מקווה טהרה בשכונת היובל וכן סכום של 524,000 ₪ לטובת בית כנסת לקהילה הבוכרית בעיר.

בהגנה על איכות הסביבה, יושקע סכום של 192,616 ₪. לתכנון עבודות פיתוח תשתיות, יעמוד תקציב בסכום כולל של 3,700,000 ₪.

מליאת מועצת העיר אור עקיבא, אישרה קבלת הלוואת שעה בסך 1,500,000 ₪, באישור הממונה מבנק דקסיה בע”מ.

“אני מבטיח לעשות כל אשר לאל ידי, על מנת להביא תקציבים רבים לעיר ממשרדי הממשלה, על מנת להאיץ שורה של תכניות כדי להמשיך להוביל בחינוך, בתרבות ובאיכות החיים”. אמר שמחה יוסיפוב, ראש העיר אור עקיבא; “העשייה בעיר, נותנת לי סיפוק רב ומהווה את המנוע לעשייה למען הציבור והעיר שכולנו אוהבים”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן