סרטן

משפחת גאון, תורמת מלגת מחקר לזכרו של בני גאון ז”ל למחלקה ההמטולוגית ב”וולפסון”

0
0

מדובר במחקרו של ד”ר אברהם קלפפיש מהמחלקה ההמטולוגית ב”וולפסון” בניהולו של פרופ’ אליעזר רחמילביץ, על שיטת טיפול חדישה שמטרתה להאריך את חייהם של חולי לוקמיה לימפוציטית כרונית – CLL (המחלה ממנה סבל בני ז”ל) שאינם מגיבים לטיפול המקובל
משפחת גאון, תורמת מלגת מחקר לזכרו של בני גאון ז
משפחת גאון, תורמת מלגת מחקר לזכרו של בני גאון ז”ל למחלקה ההמטולוגית במרכז הרפואי “וולפסון”

יהורם גאון, הזמר, שחקן ישראלי, חתן פרס ישראל לזמר עברי, ואחיינו משה גאון – יו”ר גאון אחזקות, התארחו שלשום (ג’) אצל מנהל ביה”ח “וולפסון” – ד”ר יצחק ברלוביץ, ומנכ”ל עמותת הידידים הגב’ חנה גוכשטט, כשבאו לתרום בשם משפחת גאון, מלגת מחקר לזכרו של בני גאון ז”ל.

מדובר במחקרו של ד”ר אברהם קלפפיש מהמחלקה ההמטולוגית ב”וולפסון” בניהולו של פרופ’ אליעזר רחמילביץ, על שיטת טיפול חדישה שמטרתה להאריך את חייהם של חולי לוקמיה לימפוציטית כרונית – CLL (המחלה ממנה סבל בני ז”ל) שאינם מגיבים לטיפול המקובל.

מי שעשה את “השידוך” בין משפחת גאון לביה”ח “וולפסון” הוא פרופ’ רחמילביץ, שסיפר במפגש שהיה בן כיתתו של בני גאון בתיכון שליד האוניברסיטה בירושלים.

פרופ’ רחמילביץ, סיפר; “אני זוכר שישבתי ספסל לפניו וכל השנים שמרנו על קשר חברתי ורפואי”, והוא גם מכר ותיק של יהורם, שהתרגש יחד עם משה מכך שהתרומה תוכל לעזור לחולים קשים.

גוכשטט, גילתה למשפחה, כי היה קשר קודם בין בני גאון לביה”ח “וולפסון”, כאשר כיהן כחבר בנשיאות הכבוד של עמותת ידידי “וולפסון”.

בני גאון ז”ל

בנימין דוד (בני) גאון (11 בפברואר 1935 – 10 במאי 2008), היה איש עסקים ישראלי, ובעל השליטה ויו”ר דירקטוריון בחברת “גאון אחזקות” ונשיא האגודה למלחמה בסרטן.

בני גאון, זכה בתארים נוספים עבור פעילותו הרבה בכלכלה הישראלית, ביניהם; פרס נשיא המדינה מהתאחדות התעשיינים בישראל, ומגן ירושלים על ידי ראש הממשלה, ראש העיר והפורום הבינלאומי למען ירושלים מאוחדת.

בשנת 2007, חלה ב-סרטן הריאות ובפעם זו, על אף שנותח, המחלה הקשה, הכריעה אותו והוא נפטר ב-10 במאי 2008 בגיל 73.

גאון, נטמן בבית העלמין של מושב בית הלוי, אשר בעמק חפר. הוא הותיר אחריו אישה, שלושה בנים ובת. אחד מבניו הוא היועץ האסטרטגי משה גאון, שמונה ליו”ר חברת “גאון אחזקות”, אותה הקים אביו.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן