לימודים | קורסים עסקים נעים

המרכז לעיצוב ולטכנולוגיה אריאל בשומרון: המעצב גל זונשיין, נכנס לתפקידו

0
0

זונשיין, כראש המחלקות לתקשורת חזותית ולתקשורת אינטראקטיבית מחליף בתפקידו את יואב קמש, המסיים קדנציה מוצלחת והתפנה לקדם את החוג החדש לעיצוב תעשייתי במרכז לעיצוב ולטכנולוגיה, אריאל.
המרכז לעיצוב ולטכנולוגיה אריאל בשומרון: המעצב גל זונשיין, נכנס לתפקידו
המרכז לעיצוב ולטכנולוגיה אריאל בשומרון: המעצב גל זונשיין, נכנס לתפקידו

המעצב גל זונשיין, מונה לתפקיד ראש המחלקות לתקשורת חזותית ולתקשורת אינטראקטיבית במרכז לעיצוב וטכנולוגיה אריאל בשומרון.

זונשיין (35), בעל תואר ראשון בעיצוב תעשייתי ותואר שני במנהל עסקים וניהול מדיניות איכות הסביבה, הוא גם ראש החוג לעיצוב תעשייתי במרכז להכשרה מקצועית, ושותף בסטודיו “גריניש” לעיצוב ומיתוג סביבתי.
זונשיין, ניהל בעבר את מחלקת העיצוב והפיתוח של חברת “טבע נאות”, והיה אחראי על הוצאת קולקציות שזכו בפרסי עיצוב והצלחה מסחרית גדולה.

כמו כן, שימש זונשיין, כיו”ר אגודת הסטודנטים של “שנקר”. כסמנכ”ל השיווק והפיתוח של ארגון הסטודנטים הארצי היה אחראי על פיתוח והפקת כרטיס הסטודנט הישראלי.

זונשיין, מחליף בתפקידו את יואב קמש, המסיים קדנציה מוצלחת והתפנה לקדם את החוג החדש ל’עיצוב תעשייתי’ במרכז לעיצוב ולטכנולוגיה אריאל.

אחד הפרויקטים הראשונים שכבר יצר זונשיין עם הסטודנטים, הוא כרזות המבוססות על הצעות נבחרות מפינות התוכנית “המילה האחרונה”, חידושי מילים המוצעים על-ידי מאזינים הנענים לאתגר שדרני גלי צה”ל, במסגרת תוכנית המשודרת מדי בוקר.

ד”ר יוכבד פנחסי אדיב, מנהלת המרכז לעיצוב ולטכנולוגיה אריאל בשומרון, מציינת בסיפוק: “המרכז לעיצוב ולטכנולוגיה, הופך למרכז מוביל ללימודי עיצוב לצד לימודי הנדסה.

המרכז, מלמד לתואר הנדסאי, תואר אשר מוכיח את איכותו בייצור בוגרים המשולבים בהצלחה במרכזי העיצוב. המרכז מונה היום חמש מחלקות ללימודי עיצוב ותקשורת כאשר פתיחת המחלקה לעיצוב תעשייתי יוצרת נישה נוספת ומשלימה בלימודי העיצוב והתקשורת.

ראשי המחלקות וצוות המרצים הינם אנשי עשייה מובילים, המעשירים את הסטודנטים ולוקחים אותם למחוזות העשייה ולא רק כתיאוריה”.

המרכז לעיצוב ולטכנולוגיה אריאל בשומרון

’המרכז לעיצוב ולטכנולוגיה אריאל’ בשומרון הוא הגדול והמוביל בישראל ללימודי הנדסאים. לומדים בו למעלה מ- 1000 סטודנטים במסלולי הנדסאים, טכנאים, ומסלולי קדם הנדסאים, בשתי פקולטות לימוד מובילות – הנדסה וטכנולוגיה, עיצוב ומדיה.

המרכז גם מפעיל קורסים שונים ללימודי תעודה, להשתלבות מהירה בשוק העבודה. בנוסף, ניתן לשלב את הלימודים לתואר הנדסאי ביחד עם לימודים אקדמיים במרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן