קיסריה

קיסריה: פרויקט שכונה שלוש, מסתיים בהיקף של 6,400,000 מיליון שקלים

0
0

במשך תקופה ארוכה פעלה המועצה האזורית חוף הכרמל, לאיגום תקציבי ולמציאת פתרונות למימון הפרויקט. פרויקט שדרוג התשתיות בוצע ע”י המועצה ב-4 שלבים ובתוך 3 חודשים מסתיים ◄ כרמל סלע, ראש המועצה: הבטחתנו לשקם את השכונה ועמדנו בהבטחתנו
קיסריה: פרויקט שכונה שלוש, מסתיים בהיקף של 6,400,000 מיליון שקלים
קיסריה: פרויקט שכונה שלוש, מסתיים בהיקף של 6,400,000 מיליון שקלים

המועצה האזורית חוף הכרמל, מסיימת בימים אלו את פרויקט שיקום תשתיות שכונה שלוש ביישוב קיסריה בהיקף של 6 מיליון שקלים. תוכנית הפיתוח, נועדה לשדרג את התשתיות של השכונה, במטרה לשפר את איכות חייהם של התושבים, להשוות תשתיות ולהתאימן לצרכים הנדרשים בישוב תוך התאמת את ערך הקרקע והנכסים למצב השוק.

“שכונה שלוש, קיסריה”, הינה בין השכונות הותיקות ביותר בקיסריה, מאופיינת בתשתיות ישנות ולכן, היה צורך במתיחת פנים ושדרוג תשתיות לרמה הנהוגה בקיסריה.

במסגרת הפרויקט, הוחלפה מערכת הביוב תוך התאמה לצרכים העתידיים והקיימים, הוחלפה מערכת המים, מערכת החשמל, כמו כן, נבנו מדרכות וכבישים אשר היו במצב רעוע. בתוך כך, בצועו עבודות שילוט ברחובות, והוסדרו שטחי הגינון.

יש לציין, כי במשך תקופה ארוכה פעלה המועצה לאיגום תקציבי ולמציאת פתרונות למימון הפרויקט. פרויקט שדרוג התשתיות, בוצע ע”י המועצה האזורית חוף הכרמל, בארבעה שלבים ובתוך שלושה חודשים מסתיים.

כרמל סלע, ראש המועצה האזורית, חוף הכרמל; “הבטחתנו לשקם את השכונה ועמדנו בהבטחתנו, המועצה, עשתה את כל המאמצים בכדי שהשיקום יהיה מהיר ככל הניתן ויענה על כל הרבדים והצרכים של התושבים. בחרנו לנהל את הפרויקט למרות שהדבר כרוך בהשקעה נוספת מעבר לתקציב, על מנת להבטיח לתושב איכות חיים ותוצאות מכסימליות.

משה אלזרע, מנהל הפרוייקט; “אנו רואים את שיתוף התושבים כאבן יסוד בפרויקט ושותפים מלאים לכל התהליכים. במהלך הפרויקט, היה חשוב לנו שתושבים ייטלו חלק, ישפיעו ויסייעו בהשגת המטרות”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן