קיבוץ

התנועה הקיבוצית: שלומית צימרינג, מקיבוץ מגל, נבחרה לניהול מחלקת ליווי משאבי אנוש

0
0

שלומית צימרינג, השינוי בקיבוצים, הביא להתנהלות ענפי הקיבוץ בפרמטרים עסקיים, ויש בכך העצמת האתגר שבניהול המשאב האנושי. אני מקווה שעד לסיום הקדנציה שלי תתקיים פונקציה של משאבי אנוש ותחום עבודה בכל קיבוצי התנועה הקיבוצית – שיתופיים כמתחדשים
התנועה הקיבוצית: שלומית צימרינג, מקיבוץ מגל, נבחרה לניהול מחלקת ליווי משאבי אנוש
התנועה הקיבוצית: שלומית צימרינג, מקיבוץ מגל, נבחרה לניהול מחלקת ליווי משאבי אנוש

שלומית צימרינג, חברת קיבוץ מגל, נכנסה לניהול מחלקת ליווי משאבי אנוש ותחום עבודה בקיבוצים, מטעם מטה התנועה הקיבוצית. היא מחליפה בתפקיד את אילנה נאור (נען).

מחלקת משאבי אנוש ותחום עבודה בתנועה הקיבוצית, עוסקת בהטמעת מקצוע ניהול משאבי אנוש בקיבוצים, באמצעות ליווי פרטני של קיבוצים בהם נעשה תהליך אסטרטגי של הסדרת יחסי הקיבוץ עם החבר העובד, בקיום מפגשים אזוריים של עמיתים למקצוע בקיבוצים ובמפעלי תעשייה של קיבוצים, ובמסירת עדכונים על חידושי חקיקה ותקנות.

שלומית צימרינג, היא בוגרת ניהול משאבי אנוש מהאוניברסיטה העברית, והתמחות במשאבי אנוש באוניברסיטת דרבי. ניסיונה כולל ייעוץ וניהול משאבי אנוש בקיבוצים, ובחברת “נטפים”.

בהתייחסה לתפקיד החדש אמרה, צימרינג; “השינוי בקיבוצים הביא להתנהלות ענפי הקיבוץ בפרמטרים עסקיים, ויש בכך העצמת האתגר שבניהול המשאב האנושי. אני מקווה, כי עד לסיום הקדנציה שלי תתקיים פונקציה של משאבי אנוש בכל קיבוצי התנועה – שיתופיים כמתחדשים”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן