עסקים נעים

יצחק תשובה, במכללה האקדמית נתניה: הגז שנספק לצרכנים, יהיה זול יותר מהגז כיום

0
0

יצחק תשובה: “גילינו כמות עתק של 250 מיליארד מטר מעוקב (מ’’ק), גז, כאשר הצריכה השנתית של ישראל, עומדת על 4 מיליארד מ’’ק ◄ תשובה, קורא למדינת ישראל ולשכנתה ירדן, להוציא מכרזים לפרויקט “תעלת המים”
יצחק תשובה, במכללה האקדמית נתניה: הגז שנספק לצרכנים, יהיה זול יותר מהגז כיום
יצחק תשובה, במכללה האקדמית נתניה: הגז שנספק לצרכנים, יהיה זול יותר מהגז כיום

“הגז שנספק לצרכנים יהיה זול יותר מהגז המסופק כיום לצרכנים שהוא יקר פי שלוש מהגז שגילינו” – כך אמר איש עסקים ישראלי, מר יצחק תשובה, בעל השליטה בחברת האחזקות קבוצת דלק ובאלעד השקעות בהרצאה במכללה האקדמית נתניה. את תשובה, קידמו בדברי ברכה, נשיא המכללה פרופ’ צבי ארד ודיקן ביה”ס למינהל עסקים פרופ’ יהושע ליברמן.

יצחק תשובה, הוסיף, שלשום בערב, בהרצאתו במכללה נתניה, כי הגז, שגילתה החברה שבבעלותו הוא הגז המשובח ביותר. מדובר לדבריו, בכמות עתק של 250 מיליארד מטר מעוקב (מ’’ק), גז, כאשר הצריכה השנתית של ישראל, עומדת על 4 מיליארד מ’’ק.

“לא רק שנהיה מדינה עצמאית בתחום הגז אלא גם שחקן חשוב בשוק האנרגיה העולמי”, כבר כיום בודקות מדינות בעולם לרכוש את הגז שלנו”, סיכם תשובה, בנושא זה.

תשובה, הרחיב גם את הדיבור לגבי פרויקט “תעלת (מובל) הימים”, פרויקט העוסק בהקמת מובל מי ים מהים התיכון או מ-ים סוף ל-ים המלח. אשר מטרותיו העיקריות הן; ייצוב מפלס ים המלח, ייצור חשמל והתפלת מי ים. ובמו כן, בין יעדי הפרויקט הנוספים: יצירת פרויקט המבוסס על שיתוף פעולה בין גורמים בעלי עניין בים המלח ושימוש במי הים מהמובל לבניית תשתיות לבתי מלון בערבה.

לדברי יצחק תשובה, פרויקט “תעלת (מובל) הימים”, שיבנה לאורך 160 ק”מ בין הים האדום לים המלח הוא פרויקט כלכלי ריווחי שיכניס כמיליארד דולר בשנה, ויספק כמיליון מקומות עבודה.

הפרויקט, יושלם תוך כ-3 שנים, בעלות כוללת של כשלושה מיליארד דולר. “זה יהיה עמק השלום של עמי האזור” – אמר תשובה, וקרא למדינות ישראל ולשכנתה ירדן, להוציא במהירות מכרזים בינלאומיים שוויוניים לביצועו. “אנו כבר נערכים למכרזים אלה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן