כדורגל ילדים ונוער

ההתאחדות לכדורגל, מזמינה ילדים למבדקים בפרויקט “שוער נולד” לאיתור שוערים צעירים

0
0

מטרת המבדקים של התאחדות לכדורגל, הנערכים לראשונה, היא למצוא פוטנציאל לשוערים שיוכלו להשתתף בפרויקט השוערים המפגיש בין שוערי הנבחרות בגילאי 16-21 ומעניק להם מסגרת מקצועית המאפשרת להם להתפתח בצורה הטובה ביותר.
ההתאחדות לכדורגל, מזמינה ילדים למבדקים בפרויקט
ההתאחדות לכדורגל, מזמינה ילדים למבדקים בפרויקט “שוער נולד” לאיתור שוערים צעירים

רוצה להיות השוער הבא של נבחרת ישראל? חושב שיש לך את מה שצריך, כדי לעמוד בשער? ההתאחדות לכדורגל, מזמינה את כל ילדי ישראל, מן השנתונים; 1995, 1996, 1997, 1998, למבדקים במסגרת פרויקט; “שוער נולד”, לאיתור שוערים צעירים.

את הפרויקט מובילים מאמני נבחרות ישראל, בהם; מוטי איווניר ועמיתו אלון חזן, יחד עם שוערי העבר הגדולים של הנבחרת הלאומית; בוני גינצבורג, איציק ויסוקר, אריה בז’ראנו ו-שולי גילארדי.

המאמנים, יבחנו את השוערים הצעירים, בשני ימי מבדקים, אשר ייערכו בעיר באר שבע, ויתרגלו בכל פעם פן אחר בתפקיד השוער.

מטרת המבדקים, הנערכים לראשונה, היא למצוא פוטנציאל לשוערים, שיוכלו להשתתף בפרויקט השוערים, המפגיש בין שוערי הנבחרות בגילאי 16-21, ומעניק להם מסגרת מקצועית המאפשרת להם להתפתח בצורה הטובה ביותר.

המבדקים, ייערכו בתאריכים; 12.01.10 ו-13.01.10 בבאר שבע.

על המעוניינים להשתתף במבדקים להעביר פרטים אישיים (שם מלא, תאריך לידה, טלפון, אגודה/ענף – במידה וקיים) למר משה עגייב, מנהל הפרויקט, באמצעות הפקס; 03-6174408.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן