נתניה עיר ספורט

נתניה: קבוצת רבין ממזרח העיר, זכתה במקום הראשון, בטורניר “מאמאנט – כדורשת” הראשון

0
0

בטורניר מאמאנט, שאירגנה מחלקת הספורט של עירית נתניה שהוא משחק קבוצתי המבוסס על חוקי משחק הכדורעף, נטלו חלק 4 קבוצות שהוקמו בעיר נתניה, בתוך מספר חודשים ובו השתתפו מעל כ-50 נשים נתנייתיות.
נתניה: קבוצת רבין ממזרח העיר, זכתה במקום הראשון, בטורניר
נתניה: קבוצת רבין ממזרח העיר, זכתה במקום הראשון, בטורניר “מאמאנט – כדורשת” הראשון

במסגרת מטרות מחלקת הספורט של עיריית נתניה לקידום ועידוד ספורט הנשים בנתניה, הוחלט על הקמת פרויקט ה-“מאמה נט” בעיר נתניה כפרויקט לעידוד וקידום נשים בספורט בעדיפות גבוהה.

הפרויקט, “מאמאנט- כדורשת”, יצא לדרך בתמיכה ישירה של מר מוטי שעיבי, מנהל אגף הספורט, וע”י מר תומר ברזילי, מנהל מרכזי הספורט (ובתחילת הדרך בסיועו של מר עמוס פרום ז”ל).

רכז הפרויקט ירון עמית, מורה לחינוך גופני ומרכז מרכזי הספורט רבין וריגלר של מח’ הספורט עירית נתניה, ריכז באולם הספורט ע”ש שרת את טורניר ה”מאמה נט” הראשון בנתניה.

בטורניר “מאמאנט- כדורשת”, נטלו חלק 4 קבוצות שהוקמו בעיר נתניה, בתוך מספר חודשים ובו משתתפות מעל כ- 50 נשים.

ההתרגשות על פניהם של השחקניות הייתה גדולה, וכמו כן על חברים ובני משפחה שהגיעו לעודד. ה- “מאמה נט” (Mamanet) הוא משחק כדורשת קבוצתי המבוסס על חוקי משחק הכדורעף.

במשחק זה, באים לידי ביטוי היכולות האישיות והקבוצתיות, כושר גופני, יכולת תפיסה מסירה וזריקת כדור, והנאה, בנוסף כלול הגיבוש החברתי של כל קבוצה וקבוצה, והמפגשים החברתיים.

הקבוצות שהוקמו והשתתפו בטורניר הם; קבוצת שרת, מצפון העיר נתניה (קרויה ע”ש עמוס פרום ז”ל), קבוצת בגין, רמת פולג מדרום העיר, קבוצת רבין, ממזרח העיר, וקבוצת ריגלר, ממרכז העיר.

במקום הראשון, זכתה קבוצת רבין (חולצות אדומות) ואחריהם, ע”פ הסדר; בגין, שרת ו-ריגלר.

הנשים שהתתפו בטורניר, סיכמו; “אנו מצפים כבר לטורניר הבא…”.

נשות קבוצת רבין ממזרח העיר, שזכתה במקום הראשון, בטורניר “מאמאנט – כדורשת” הראשון

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן