כאן חלל | תעופה

החללית SpaceShip2, שתטיס, לראשונה, אנשים פרטיים לחלל, תיחשף בחודש הבא

0
0

הפרויקט החלוצי של וירג’ין גלאקטיקס מקבוצת וירג’ין, הפרטת הטיסה לחלל, יגיע בחודש הבא לשלבי סיומו. ב-7 בדצמבר 2009, במהלך מסיבת עיתונאים, יוסר הלוט מעל החללית הראשונה בהיסטוריה שעתידה להסיע אזרחים פרטיים לחלל. כרטיס טיסה לחלל גם מישראל
החללית SpaceShip2, שתטיס, לראשונה, אנשים פרטיים לחלל, תיחשף בחודש הבא
החללית SpaceShip2, שתטיס, לראשונה, אנשים פרטיים לחלל, תיחשף בחודש הבא

לאחר שטיסות המבחן הוכתרו בהצלחה, פרויקט החלל של וירג’ין גלאקטיקס, הולך לצאת לדרך בחודש הבא עם חשיפת רכב החלל SpaceShip2, במהלך מסיבת עיתונאים מיוחדת. במהלך האירוע החגיגי שיתקים ב-7 בדצמבר במדבר מוגאבי שבקליפורניה, יסיר ריצ’ארד ברנסון, יו”ר וירגן גלאקטיקס, את הלוט מעל פני החללית שעתידה, לראשונה בהסטוריה, להטיס תיירים פרטיים לחלל.

אנשי הפרויקט, מצפים, כי חשיפת מטוס החלל SpaceShip2, הולכת להשאיר הרבה פיות פעורים בגלל הטכנולוגיה החדשנית שיושמה בפרויקט.

לדבריהם, עיצובו האווירודינמי של כלי הטיס, הולך להיראות שונה מכל מה שהיכרנו עד כה, מכיוון שמדובר על כלי הטיס הראשון, אי פעם שהורכב כולו מ-סגסוגת פחמן.

בשולחן הכבוד של הארוע יישבו גם נציגים ישראלים; אנשי חברת “גלקטיק דרימליינס”, הישראלית שקיבלה את הזיכיון לשווק את כרטיסי הטיסה לחלל בישראל.

החברה, מדווחת, כי כרטיס הטיסה לחלל, יעלה לתייר המאושר כ-200 אלף דולר, כאשר מחצית מהסכום, ישולם כפיקדון תמורת שמירת המושב בטיסה היעודית.

“חשיפת החללית, מסמלת את הצעד הבא בהפרטת תיירות החלל, עבור הציבור הרחב” – אומר אלירון ירון, מנכ”ל גלקטיק דרימליינס;

כרטיס הטיסה לחלל, יעלה לתייר המאושר כ-200 אלף דולר

“התענוג, שהיה עד היום מוגבל לאסטרונאוטים או לבעלי הון אשר הרשו לעצמם לשלם 20 מיליון דולר, כעת פתוח ליותר ויותר אנשים.

טייסי החלל, הראשונים, יהנו משלושה ימי הכנה טרום הטיסה, והתאקלמות לשינוי בכוחות הכבידה, לאחר מכן, ישוגרו אל מחוץ לאטמוספרה במהירות הגבוהה פי 8 ממהירות הקול.

עד כה, נרכשו כ-300 כרטיסי טיסה ברחבי העולם, וסכום הפיקדונות הכללי ששולם עד כה, עומד על 40 מיליון דולר”.

וירג’ין גלאקטיק

“וירג’ין גלאקטיק” היא חברת בת של קונצרן וירג’ין העולמי בבעלות ריצ’ארד ברנסון, נוסדה ב-2004, בעקבות חזונו של ברנסון להפעיל טיסות חלל, מסחריות.

עד היום נרשמו לטיסות החלל המסחריות של “וירג’ין גלאקטיק” מעל ל-300 איש ברחבי העולם אשר כבר שילמו מקדמה, ומעל ל-70,000, הביעו את רצונם לטוס בטיסה.

הנציגות הישראלית של וירג’ין גלקטיק, גלקטיק דרים ליינס, פועלת בעיר תל אביב בהנהלת איש העסקים אלירון ירון, ועוסקת בשיווק כרטיסי הטיסה לחלל בארץ.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן