כאן תל אביב-יפו

בעיר תל אביב, תורחב פעילות אכיפה והדרכת בטיחות בדרכים בקרב מבלים צעירים

0
0

לרגל “יום הבטיחות בדרכים”, שיצוין בת”א-יפו ב-10 בנובמבר, אומר, ד”ר משה טיומקין, ראש הרשות לתחבורה, תנועה וחניה בעירייה, כי שכיחותה של עבירת המהירות המופרזת שהוכחה כסיבתן של תאונות קטלניות וקשות – גבוהה יותר אצל נהגים צעירים מאשר אצל נהגים מבוגרים
בעיר תל אביב, תורחב פעילות אכיפה והדרכת בטיחות בדרכים בקרב מבלים צעירים
בעיר תל אביב, תורחב פעילות אכיפה והדרכת בטיחות בדרכים בקרב מבלים צעירים

“יום המחויבות לבטיחות בדרכים”, יצוין בעיר תל אביב-יפו, בתאריך 10 בנובמבר, בפעילות רבה שמטרתה העלאת מודעות נהגים צעירים לבטיחות בדרכים. לדברי ד”ר משה טיומקין, חבר מועצת העיר תל-אביב יפו ו-ראש הרשות לתחבורה, תנועה וחניה בעיריית תל אביב-יפו: “העיר תל אביב-יפו, נחשבת מרכז בילוי של צעירים רבים. בשנת 2008, שיעור הנהגים עד גיל 18 שהיה מעורב בתאונות קטלניות וקשות, עמד על 17 ל-10,000- בקבוצת הגיל הבאה; 24-19, ירד שיעור זה לכדי 12 ל-10,000 נהגים, והוא המשיך וירד בהתמדה עם העלייה בגיל”.

ד”ר טיומקין, מוסיף, כי; “במהלך “יום המחויבות”, ואחריו נרחיב את פעילות האכיפה והדרכת בטיחות בדרכים, בקרב מבלים צעירים בעיר תל אביב-יפו, על מנת להוריד את מעורבותם בתאונות דרכים”.

גורם חשוב נוסף המשפיע על המעורבות בתאונות דרכים הוא הוותק בנהיגה. מידת המעורבות של נהגים בתאונות קטלניות וקשות הולך ופוחת ככל שגדל הוותק בנהיגה. נמצא, כי נהגים בעלי וותק של יותר משנה ופחות משנתיים מעורבים בתאונות קטלניות וקשות בשיעור הגבוה ב- 75 אחוז משיעור הנהגים שהינם בעלי וותק של 10 שנות רישיון ויותר.

ד”ר טיומקין, מציין, כי: “שכיחותה של עבירת המהירות המופרזת שהוכחה כסיבתן של תאונות קטלניות וקשות – גבוהה יותר אצל נהגים צעירים מאשר אצל נהגים מבוגרים; גם מהירות מופרזת, נרשמה כגורם שמייחסים לו 33 אחוז מכלל התאונות הקטלניות שבהם היו מעורבים נהגים שגילם אינו עולה על 24 זאת לעומת 7 אחוז בלבד בקרב נהגים שגילם נע בין 25 ל-64”.

“השנה, ניתן דעתנו, ביום זה, באופן מיוחד לילדינו וחברינו הצעירים, אלה אשר מטבע הדברים אוהבים לבלות וליהנות בעיר ללא הפסקה, תל אביב-יפו. נדבר על מחויבות ואחריות. נדרוש מנוחה לפני נהיגה, נחזור ונבקש שמי שנוהג ימנע משתיית אלכוהול, וכמובן שכל מי שנוסע ברכב, יהיה חגור-גם מאחור. ככה שכולם, אבל כולם – יחזרו הביתה בשלום”. סיכם דר’ משה טיומקין, ראש הרשות לתחבורה, תנועה וחניה בעיריית תל אביב –יפו.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן