חדרה | פוליטיקה

חדרה: צביקה גנדלמן, יו”ר האופוזיציה, מאשים, ראש העירייה חיים אביטן, מנסה לסתום פיות

0
0

תא”ל (במיל) צביקה גנדלמן, חבר מועצת העיר חדרה, כתב לראש העיר חדרה: מכתבך השני בתוך 3 חודשים בא להטיל עלי ועל פעילותי מורא ובכך להביא לך ולחבר מרעיך שקט מלאכותי – אני אמשיך לפעול ללא ליאות וללא חת, כדי לדאוג לרווחת הציבור
חדרה: צביקה גנדלמן, יו
חדרה: צביקה גנדלמן, יו”ר האופוזיציה, מאשים, ראש העירייה חיים אביטן, מנסה לסתום פיות

תא”ל (במיל) צביקה גנדלמן, חבר מועצת העיר חדרה, יו”ר האופוזיציה, ויו”ר הועדה לענייני ביקורת, של המועצה, מאשים את ראש עיריית חדרה, מר חיים אביטן בניסיון של סתימת פיות והפחדה.

לדברי גנדלמן; “בתוקף תפקידי הציבורי, אני פונה לגורמים רבים, הממונים על אכיפת הוראות החוק, וכללי המינהל התקין, וזאת, בין היתר, על מנת לשמור על הקופה הציבורית של תושבי חדרה.

“פניות אלה”, מבהיר חבר מועצת העיר חדרה, ויו”ר הועדה לענייני ביקורת; “כנראה, לא מוצאות חן בעיני ראש העירייה, מר אביטן, ועל כן, הוא מצא דרך לנסות, לכאורה, להפחיד ולהשתיק אותי בכך שפנה למשרד עו”ד ידוע בעיר תל אביב – פעמיים בשלושת החודשים האחרונים, זאת כדי שישלחו אלי מכתבים, המתרים בי, כי אחדל מפעילותי הציבורית, המתוארת לעיל”.

גנדלמן, יו”ר האופוזיציה כותב בנייתו אל חיים אביטן, ראש העיר חדרה, כי; “לידיעתך, איני חוזר בי מהטענות אשר העליתי במכתבי למר יוסף משלב – הממונה על מחוז צפון של משרד הפנים, וכן מהצעתי לסדר לישיבת המועצה בעניין ביטול החלטת המועצה למחוק חוב לחבר המועצה דוד זגייה. (בזמנו, טען, גנדלמן, כי ההחלטה התקבלה, מבלי שחברי מועצת חדרה, קיבלו בהצבעה את כל המידע הרלבנטי בעניינו של חה”מ מר זגייה).

“מכתבך בא להטיל עלי ועל פעילותי מורא, ובכך להביא לך ולחבר מרעיך שקט מלאכותי. כמובן, כי פניותיי מבוססות על עובדות ומסמכים ולא על דברים בעלמא” – אומר ומתחייב, צביקה גנדלמן, ומוסיף; “אני תוהה, האם מימון המכתבים למשרד עו”ד גדול וידוע בעיר תל אביב, לא נעשה, לכאורה, מחשבון הקופה הציבורית???”.

“אני מצידי” – מבטיח, יו”ר האופוזיציה; “אמשיך לפעול ללא ליאות וללא חת, כדי לדאוג לרווחת הציבור ואהיה “כלב השמירה” על הקופה הציבורית של תושבי חדרה. מבטיח צביקה גנדלמן, יו”ר הועדה לענייני ביקורת, של מועצת עיריית חדרה”.

העתקים מתשובת יו”ר האופוזיציה, אל ראש העיר אביטן, הועברו אל; מבקר המדינה השופט בדימוס לינדרשטראס, היועץ המשפטי לממשלה מר מזוז, עו”ד ד”ר יוסי כהן, חברי מועצת העיר ולמנכ”ל עיריית חדרה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן