תוכנה | חומרה

אופיסופט, תייצג את Prodiance, המתמחה בפתרונות לסיכונים של גיליונות אלקטרוניים

0
0

בין לקוחותיה של Prodiance בעולם נמצאים ארגונים מובילים בתחום הפיננסים, בנקאות, ממשל, תעשיה, פרמצבטיקה, ביוטכנולוגיה ועוד ◄ ארז פלג, מנכ”ל אופיסופט; החשיפה לסיכוני Excel, נובעת בדיוק מאותן נקודות עוצמה שקיימות בו והופכות אותו למכשיר כל כך קריטי
אופיסופט, תייצג את Prodiance, המתמחה בפתרונות לסיכונים של גיליונות אלקטרוניים
אופיסופט, תייצג את Prodiance, המתמחה בפתרונות לסיכונים של גיליונות אלקטרוניים

חברת אופיסופט (Opisoft), תייצג בלעדית בישראל את חברת Prodiance, המתמחה בפתרונות לסיכונים ומדיניות של גיליונות אלקטרוניים בארגונים. המוצרים הם חלק מחבילת פתרונות כוללת לתחום ניהול Excel ארגוני, אותה מוביל באופיסופט, מר דני חוטר, לשעבר מבכירי מיקרוסופט, שהיה אחד ממובילי הפיתוח של תוכנת Excel במטה מיקרוסופט (Microsoft).

לדברי מר ארז פלג, מנכ”ל אופיסופט; “החשיפה לסיכוני Excel, נובעת בדיוק מאותן נקודות עוצמה שקיימות בו והופכות אותו למכשיר כל כך קריטי. גיליון ה-Excel, סובל הכול; אין כמעט מנגנוני בקרה המגנים עליו. כל משתמש יכול “במזיד או בשוגג”, לגשת לקבצים, לנתונים, לנוסחאות ולחישובים השונים ולשנות אותם באוות נפשו.

השינוי המבוצע, כלל איננו מתועד ואין עליו מעקב או בקרה”, הכניסה של תקנים ורגולציות, כגון; SOX, Basell II, Solvency II ועוד הופכת מצב זה לבלתי אפשרי”.

תוכנת Excel של מיקרוסופט היא הכלי המרכזי כיום לביצוע ניתוחים פיננסיים מורכבים, הצגת נתונים והפקת דוחות. רווחיותם של ארגונים רבים תלויה בנתונים המופקים באמצעות גיליונות Excel. התוכנה מותקנת אצל משתמשים רבים בארגון במחשב השולחני או במחשב הנייד. השימוש ב בגיליונות ה- Excel הן כשיגרה והן לצורך טיפול במשימות מיוחדות, הוא יום יומי.

פלג, מוסיף; “בעיה נוספת טמונה בכך כאשר אצל משתמשים רבים, התוכנה מותקנת באופן מקומי וללא עדכונים סדירים, עובדה שגורמת להסתמכות על נתונים לא עדכניים ולא אחידים, על גרסאות שונות של מודלי חישוב ועל כך שלרוב המערכת פועלת ללא כל גיבוי וללא אבטחת מידע מינימלית”.

בין לקוחותיה של Prodiance בעולם נמצאים ארגונים מובילים בתחום הפיננסים, בנקאות, ממשל, תעשיה, פרמצבטיקה, ביוטכנולוגיה ועוד. החברה היא שותף זהב של מיקרוסופט. מטה החברה נמצא בארצות הברית ויש לה סניפים באנגליה והונג קונג. אתר האינטרנט של החברה: http://www.prodiance.com.

אודות אופיסופט

עם כ-200 עובדים ו-17 שנות ניסיון, אופיסופט היא חברת ה-BI הגדולה בישראל. אופיסופט, עוסקת בשילוב מערכות טכנולוגיה עם התמחות במוצרים גדולים ושירות ללקוחות ארגוניים. פתרונות החברה מבוססים על השיטות והטכנולוגיות המובילות בעולם, כמו גם על ניסיונם ומומחיותם של עובדי החברה. תוך שימת דגש מיוחד על הדרכות והשתלמויות, ומשקיעים רבות בקידום העובדים, כל אחד בתחומו.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן